Gå til innhold

Dere med IKM sendt uke 50 eller tidlig uke 51

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Har dere hatt eggløsning og masse sengekos? Er det noen som merker noe?

Jeg trodde jeg hadde eggløsning 3. desember, men kjentes ut som det var mandag 1. egentlig... Vi hadde iallfall sex hele helga, og de første dagene den uka her.

Og jeg synes nå jeg har kjent at det har skjedd noe, men vet ikke om det er innbilning. Med førstemann er jeg 99,9 % sikker på at jeg kjente selve befruktningen, og visste 110% at jeg var gravid da jeg testet 3 dager før IKM.

I tillegg blødde jeg i tannkjøttet når jeg pusset tenner i går kveld, og det gjorde jeg med førstemann også.

Men tror faktisk at jeg bare lurer min egen kropp nå, kjennes ikke ut som jeg er gravid. Men blir spennende å se når det er tid for å teste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, da er vi ganske like =). Jeg kjente også befruktningen med førstemann, og var helt sikker, føltes helt overflødig å ta graviditetstest liksom.

Jeg mente jeg skulle ha eggløsning lørdag 29., hadde eggløsningsslim den dagen, men det varte helt til onsdag 3. Så en gang mellom de dagene var eggløsningen. De sier visst at man har eggløsning siste dagen med eggløsningsslim, men jeg følte meg gravid fra mandag, så jeg vet ikke. Og føler meg fortsatt gravid. =) Har en følelse hele tiden nederst i magen, som om det er noe der. Rart å sette seg, det husker jeg også fra sist. Vi hadde sex på lørdag, og så dro mannen min bort, men det virker visst som det klaffet allikevel... Er kjempespent på om det går bra videre, og gleder meg til å få tatt en test! En hel uke å vente....eller mer....

Skrevet

Godt å høre at det er flere som meg :)

jeg føler det akkurat sånn som du gjør, har en rar følelse nederst i magen, som om det er noe der. Og jeg tror det var litt sånn med førstemann også.

Når skal du teste da? Jeg har egentlig IKM lørdag 13. men det er i følge p-pille syklusen min. Dette er jo første syklusen uten piller, så blir spennende å se om det holder seg som det har gjort. Tenkte derfor jeg skulle drøye testingen til mandag 15. iallfall, om det ikke har kommet noen blødning enda da. Hvis det ikke blir som forrige gang da, at jeg er sikker på positiv test....

dette blir spennende! tida går så sakte når man venter på noe....

Skrevet

Det blir vel testing lørdag 13. kanskje....Vi får se... Spennende! Håper vi kan ta følge over i 1. tri!

Skrevet

hei. jeg har også ikm 13 des, men tror jeg tester neste fredag:-)

kansje det blir en til på oss i 2009:-)

Skrevet

Jeg har brukt å kjenne når jeg har el, men har ikke kjent det denne pp. Men har hatt en positiv el-test, så den har nok vært der. Så nå er det den laaange ventetiden til jeg kan teste igjen da...... Verste perioden i løpet av hele måneden dette...

Skrevet

samme her. pleier å kjenne når el er. men tar tempen og eg så eg ser når den er. vert siste dagen i måneden di 2 siste månedene så vidt eg vett. men denne måneden føles alt annerledes ut:S rart de egentli.

men ble spåd å bli gravid når de er fråst/snø ute å de va de når el var å har vert de noen dager så eg håper. men ei spådde februar på meg og men ken vett=) prøvd lenge nå så eg håper å håper.

Skrevet

Kanskje jeg skal teste lørdag 13. også.. det er jo bare en uke til :) !! det går fort! hadde vært koselig å ta følge til 1.trimester!

I dag har jeg fått enda flere symptomer, så enten lurer jeg kroppen min trill rundt ellers så er det noe på gang. Jeg har fått supernese.. lukter alt som er, og akkurat sånn var jeg sist også. I tillegg har jeg vært småuggen og kvalm hele dagen, og da jeg kjente lukten av grønnsakssuppa fra i går, holdt jeg på å kaste opp. Så dette blir spennende!

Skrevet

Hei, jeg har også blitt kvalm og masse halsbrann. En del igår, men mye i hele dag. Ganske trøtt også. I tillegg til øm i magen. Heldigvis ikke så lenge til det går an å teste...

Gjest nanny carrie 3pp etter 2sa
Skrevet

Tror ikke vi traff EL. IKM 13 november og el tidsrommet 27-29. Vi hadde sex 27nde og ikke 28nde men vi hadde det 29. Så..

Har ingen symptomer men heller ingen pms og helelr ikke uren hud, slik jeg pleier å ha før IKM. Litt fint om det går denne gangen siden det er min siste pp ,og min aller siste pergo-kur. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...