Gå til innhold

Hei, hei...

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikker bare innom for å si hei, og for å si at formen er stadig bedre. Vurderingen rundt å legge inn dren til lungen er utsatt til mandag. Vet ikke når jeg blir skrevet ut, men jeg har hvertfall fått innvilget permisjon førstkommende onsdag for å gå på teater med Theodor. *KJEMPEGLIS!!!!*

I helgen kan jeg få bevege meg ut av sykehuset mellom medisineringene, så hvis noen er i nærheten... så trenger jeg lufting, gjerne på et sted hvor julegavehandling er mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hurra tonetroll:-)

Dette er desidert dagens beste gla`melding:-)

Jeg begynte å le høyt da sms kom isted, for jeg har vært redd for deg rett og slett...

Men vi visste det jo, at du skulle bli bra igjen:-)

Håper noen er i nærheten i helgen. Du vet jo mine planer, ellers hadde det vært en sann glede å joine deg:-)

Fortsatt god bedring!!!

Klemmer i bøtter og spann sendes:-))

Skrevet

Neimen hei på deg:-)

Så godt å se at du skriver for egen maskin.

Og så godt å vite at du blir frisk igjen.

Jeg kommer nok ikke til å være på sykehustraktene i helgen, men ønsker deg god bedring og håper at du blir fort sprek:-)

Skrevet

Hei på deg!!!

Du vet jeg er i traktene, men vi har dessverre ingen shoppingplaner i morgen. Det skal nemlig bakes pepperkaker!! Og så venter kaffebesøk av noen hyggelige folk fra Plank City på ettermiddagen. Du må gjerne komme en tur, det er jo ikke langt unna!!! Nybakte pepperkaker og greier :)

Bare å si ifra!! Kan du bevege deg for egen maskin eller trenger du henting? Let us know :)

Skrevet

Så flott at du er i bedring!!! Teater med småttisen blir storslagent vettu:=)

Skrevet

Godt at du er på bedringens vei =) Det var topp å høre altså.Kos deg på teater.Å jeg håper du fikk lufta deg litt i helga å =)

Skrevet

Hyggelig å høre at det går fremover med deg! Håper du hadde en hyggelig helg, og at du kom deg ut en tur - og at det ikke ble nødvendig med noe dren. Da blir man ofte litt hemmet og kommer ikke så lett rundtomkring, nei.

Men uansett så kan jo netthandling utføres, da! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...