Tutto, snart 3barnsmor..<3 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Her er eg i dag 7 dager på overtid, og trur likevel kvar kveld eg legger meg at i natt, i natt må det vel skje noko... Men den gang ei, våkner opp like skuffa kvar morgon.. Ingen tegn på at noko er på gang.. Førstemann kom på termin og hadde to tette terminer denne gangen og, UL 28 nov og mens 30 nov, så var så sikker på at ho ville komme rundt disse dagene.. Var ikkje førebudd i det heile på at det kom til å bli så tøft å gå over tida.. Koss holder doke andre ut? Er det mange som har opplevt at dei går så lenge at dei måtte bli satt i gang? Føler veldig sterkt på meg at det blir igangsetting på meg denne gangen.. SKremme litt...
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Jeg er også på overtid. Er bare 2 dager men er så lei av å vente. Legger meg også hver kveld og våkner like skuffet hver dag. Har to jenter og så som venter spent, så det gjør det ikke noe bedre.. Tror jeg blir satt i gang jeg også, men synes det er så lenge til. Skal til jordmor fredag om en uke og vet at de ikke setter meg igang i helgene, så da må jeg vente enda en helg. Det er så urettferdig, kunne ønske jg var en av de som føder noen dager før og helt av seg selv. Men nei da, ser ikke ut som kroppen min gjør det gitt. Trenger hjelp fpr å komme i gang ser det ut som. Håper ting snart skjer hos deg tutto - 33. Vi får holde sammen og sende litt fødestøv til hverandre. Masse lykke til uansett:o))
2SønnerSmå Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg hadde ULtermin igår,mens termin 18-20 November,og føler på meg at jeg kommer til å gå minst en uke over. Gjorde det med førstemann =( Jeg har fått siste igangsettelse dato 16 Desember =(
November nurk, i Desember Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Hei der. Jeg er 10 dager over i dag. Pain..... Er så utålmodig. Ble sendt inn i dag. Men sendt hjem igjen. med beskjed om at kommer han ikke til mandag setter de meg i gang..... Trodde jeg skulle settes igang i dag jeg. skuffa
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har termin i dag... Det er søren meg helt sprøtt hvordan psyken har hengt seg opp i denne datoen/dagen. Jeg har egentlig ikke vært klar for at han skal komme før termin, for jeg synes det har vært supert å ha permisjon uten baby (har en på 1,5 så jeg kjeder meg ikke akkurat), men nå er jeg liksom ferdig med det jeg har tenkt jeg skal bli ferdig med og VIPS!! - kjempeklar. Har hatt en del kynnere/maserier de siste dagene, men det kommer ikke skikkelig i gang. Sist hadde jeg rier som kom og gikk i 2-3 dager, så jeg tenker liksom at vi må komme i gang her om det skal bli noe av snart. Kunne egnetlig tenke meg å få en uke eller to i heimen før jul også. Underlig hvordan det kan snu i løpet av et døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå