Gå til innhold

Hvordan var dette med RIER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvordan er det nå igjen med rier, når de begynner er det gjerne lenge mellom dem også blir det kortere og kortere mellom og når det er ca fem minutter er det på tide og komme seg til sykehuset. MEN varer rier bare i 1 minutt uansett? De første også? Så det er en ri på 1 minut, også går det kanskje tre kvarter før det kommer en til? Eller hvordan er det egentlig? håper noen som vet kan svare =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rier er indivinduelt..

det er ikke sikkert du syns de er så ille vonde engang..

jeg trodde bare det var kynnere jeg hadde.. var ikke så vondt i det hele tatt som alle hadde sagt.. så jeg skjønte ikke at det var fødsel på gang.. de var heller ikke regelmessige.. 5 min mellom, 7 min mellom, 3 min mellom.. osv.. ikke noe struktur.. og det var ikke så himla vondt.. menssmerter beskrev jeg det for ho på føden.. så ho bare lo og sa at det skal nok være litt vondere.. så jeg trodde det var kynnerer.. men kom bort på føden for en sjekk siden kynnerene ikke ga seg.. 25 minutter etter jeg kom på sykehuset fødte jeg en liten gutt.. hadde 9 cm vist jeg.. så her er det store variasjoner..

men det dummeste rådet jeg fikk her inne var " du skjønner når det er i gang.. for det er så jævla vondt"... og det er ikke alle som syns åpningstiden er så vond...

var kanskje ikke helt det du lurte på men..

Skrevet

He he må si meg enig med Nuttet,

Det som alltid blir sagt her inne at du VET det er rier, stemmer ikke alltid,

Jeg har 2 raske fødsler bak meg og hadde ikke noe opptakt til rier og fødsel

Første fødsel var de første riene kortere enn 1 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...