Gå til innhold

Uff skal på julebord i kveld i Oslo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Det snør og føyker, og jeg ser akkurat på TV2 nyhetene på en som blir sparket og slått ned rett utenfor jobben min... Jobben min ligger i Karl Johan...

Gleder meg til julebord, men blir mye for en hjemmeværende husmor dette!

Jeg blir helt dårlig av å tenke på at det kunne vært min mann som ble sparket ned, HELDIGVIS ble gjerningsmannen filmet av en TV2 fyr i bil!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, uff. I julebordsesongen skjer det mye stygt! Masse folk, mye alkohol og ting går over styr..Men du får det sikkert koselig du=) Bare pass på alkoholinntaket og kos deg!

Skrevet

Takk for det, skikkelig full blir jeg aldri, og i alle fall ikke med jobb :) Gleder meg veldig, men vet hva jeg kommer til å tenke når jeg står i taxikø på en mil i natt: dette er jeg for gammel til!! He he

Skrevet

Hehe..man blir vel aldri for gammel til en liten fest=?=) Vet hva du mener...er sjeldent jeg går ut og drikker nesten aldri alkohol lengre. Men det er skikkelig gøy når en først tar seg en tur. Skal selv på venne julebord den 20, og jeg gleder meg veldig!=)

Skrevet

Yes vi får ta av forkle og hårrullene og komme oss ut :) Men kanskje ta med kjevla for sikkerhets skyld....?

Skrevet

God idê!!=) Kos deg masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...