Gjest 5 andre Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Var på tidlig ul for å se om spira hadde et dunkende hjerte... Og det hadde den =) Greit å vite et det er liv... Ble satt tilbake fra 7+0 til 6+0, og ble litt overrasket. Testet positivt for tre uker siden, og da var jeg tydeligvis bare 3+0. Så tenkte jeg på at flere her inne har sagt at egget nærmest kan gå i dvale (fordi enkelte vet når de har hatt el og umulig kan ha blitt gravid på et senere tidspunkt), måtte spørre om dette jeg da.. Han legen som jobbet der (gynekolog på volvat) sa at det overhodet ikke var mulig. Niks, nei, nada... Grunnen til at jeg stusset, er at dette er min tredje graviditet, og ingen av de to andre gangene er dette blitt nevnt her inne på BIM at et befruktet egg kan gå i dvale(06 og 07). Det eneste som kan skje i følge han, er at man får positivt på en el test men at man allikevel har en senere el. Jeg har tydeligvis hatt senere eggeløsning (men nå har jeg aldri testet, og jeg kjenner aldri når jeg har det). Men han sa noe annet, positivt da... Hvis fosteret har fått hjerteaktivitet, øker muligheten fot at det skal gå bra til over 90% =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå