Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Skulle ha mensen på mandag, fikk den på lørdagen, altså to dager før. Blødde fre til i går (6dager) veldig lite brunt blod, litt brunt blod i trusen hver dag. Og i går begynte jeg å fossblø! WFT? Jeg har hatt ubeskyttet samleie denne mnd, en gang. men har jo mensen så lan jo ikke være gravid.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 kan være at du ble befruktet,men at egget ikke fikk festet seg ordentlig og dermed kom ut som mensen. Veldig vanlig.Iaf sa gynekoligen det til meg. Dette kan også ha skjedd om man får mensen veldig tidlig eller veldig seint. I følge han...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 betyr det at jeg kan være gravid??
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 nei, tror hun mener at det isåfall har vært en kjemisk grav, evt en veldig veldig tidlig sa. Du ville antagelig ikke oppdaget det med test heller..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Huff,at du kanskje kunne ha blitt det,men at egget ikke fikk til å feste seg... Kanskje neste gang:) At man begynner å fossblød kan tyde på at egget kommer ut som mensen,og hvis egget er kommet ut så er du ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå