Gå til innhold

ang julegaver til barna og pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er noen diskusjoner rundt julegaver og hva man legger i det.

Eldstemann vår får nintendo ds m spill til 2000,- i tilegg får han snowboard til 2000,-. Vet dette er kjempebra gave, men trodde det var vanlig til barna, iallefall når de blir litt større. dersom de trenger ski o.l utstyr er det jo noe de må ha og greit å få til jul.

De 2 minste ligger under 1000 lappen.

Noen som tenker som meg eller er jeg helt ute pa viddene:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker igrunne ikke så mye på hva det koster så lenge det er noe barnet ønsker seg, men 4000 hadde nok aldri jeg brukt på barna mine da.

Skrevet

ja synes det er greit at de får slike ting til jul og ikke ellers. Men synes også at barn skal lære seg at ting er dyrt. At de f.eks legger i litt selv.

Nintendo og brett synes jeg var smør på flesk. Ville bare gitt en av tingene siden det er så dyrt.

Skrevet

Ja, skiutstyr etc er helt vanlig å gå i julegave. Jeg hadde nok satt strek ved den ene tingen jeg da.

Skrevet

Ja, synes det er så vanskelig. Vi er veldig liten familie, så vi prøver å gi litt ekstra fra oss foreldre. Men det blir jo veldig dyrt da, spesielt når de blir eldre og ønskene er store ting. Godt å få litt synspunkter fra andre:-)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke med hva andre legger i gaver. Hva har jeg med det å gjøre liksom? Å fortelle andre hva som er akseptabel pris og ikke er det er etter mitt syn helt avhengig av lommeboka og kontoen til gavekjøper.

Skrevet

hehe...sant nok. Vet jo d at det er forskjell, men er allikevel gøy å høre hva endel tenker om det. Sånn er det med alt for min del, kan gjerne vite hva som er best selv, men må allikevel få noen synspunkter på d:-)

Skrevet

Sønnen din blir sikkert fornøyd:) Min jente fikk ps3 og londontur i fjor og da jeg kom til å nevne det her inne, ble nesten hue mitt kappa av, enkelte lurte til og med på om hvordan jeg skulle leve opp til det neste år. Men...jeg lever opp til det i år og. Tror hun blir fornøyd, for å si det sånn.

Skrevet

Hvor mye de får for varierer. Men prøver å være redferdig, slik at ikke den ene får en veldig dyr ting og en annen en billig osv. (om det er ting som merkes er dyrt eller billig)

Bestemoren skulle gi hu eldste i huset bærbar pc i år, da måtte vi sette foten ned. For kjenner jeg henne rett får hun andre en gave til hundre kroner. Veldig forskjellsbehandling der i gården. Så det har nå blitt bursdag og julegave fra bestemor og oss.

Og det er forskjell på om de øsnker seg noe og om det er noe de trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...