LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Hun ene er 80 og en skikkelig sprek dame, kjører bil og greier. Han andre er 94, dårlig syn (leser ikke) og dårlig til beins. Har tenkt: Kaffe, kjeks, syltetøy, ukeblad i hennes kurv, noe hjemmelaget fra oldebarna, sokker... Kom med forslag, skal å handle i dag =)
Blind Gudinne Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Nøtter, sjokolade.... Hm.... sto stille gitt.....
*Udon'tKnowMe* Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 brente mandler, hudkrem/dusjsåpe, grytkluter med julemotiv, en halvflaske vin om de liker det
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 småkaker, kaffe, dadler, nøtter, sjokolade og servietter kanskje?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Takktakk, da tror jeg at jeg får fylt en liten kurv eller eske ja =))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 ...og hvis de er av den gamle-typen som liker musikk så kunne du kanskje lagt ved en fin cd? Var det som datt i hodet da jeg leste om han som ikke så så godt )
Libido- Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 - Ost fra ostedisken - Hjemmelaget salat (kjøpt i delikatessedisk) - Spekepølse - Vin - Ny kvernet kaffe (slik man kverner selv i but.) - Dadler, nøtter o.l - Flaxlodd - Lottokupong - Såpe o.l - Te - Julekort/bilder - kryssordblad - garn - Sjokolade
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 julebrunost, sånn med fint mønster. alle gamle jeg kjenner digger sånne brunoster
___ Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Brente mandler kan være litt vanskelig for gammle mennesker fordi de ofte har dårlige tenner. Da er det bedre med marsipan eller noe i den dur. Er tennene bra er jo brente mandler fint da :-) Kryssordoppgaver/suduko, musikk, lydbok (muligens litt dyrt), brodder, skohorn, fine reflekser
lille je Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Julesylte, julepostei, klementiner, twist....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå