♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk kraftige menssmerter og mensen 24. november ( 26 dager etter SA) men mensen varte bare i 1 dag. og så nå på tirsdag, 2. desember fikk jeg mensen igjen, har det enda idag 5.des. Noen som har opplevd noe lignende? Begynner å miste håpet om å bli gravid før nyttår altså.
*SmurfeMamma* Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 jeg har ikke hatt noe sa da... men kan høres ut som sånn syklusen min var før jeg ble gravid med sønnen vår... hadde mensen i hytt og pine, kunne ha syklus på bare noen dager, og på opptil flere måneder... og jeg hadde mensen alltid i 7!!! dager... så kan jo være det er noe kluss med syklusen din nå... men den vil nok stabelisere seg igjen. kan ha vært veldig kraftig el du hadde 24 november også... noen kan blø viss de har veldig kraftig el... og at lutalfasen din har vært veldig kort denne syklusen.... sats på neste pp du;)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 takk for svar. sikker som du sier, at det var EL jeg hadde. og syklusen er nok sikkert ikke helt påplasss etter SA. Huff jeg er jo mest irritert på at jeg ikke får sommerbarn...man må jo heller tenke at det ikke var meningen denne gangen, og at det skjer når det skjer. sikkert lurt å vente med å bli gravid til syklusen er i orden, men hvem klarer vel å vente på det... har man først bestemt seg for å bli gravid så vill man jo gjerne ha vært det i går..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå