Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har brukt å ha en liten lilla periode før jeg slår til med litt mer julete pynting... Men det ser ut som om flere og flere tar det helt ut fra 1.desember. Hva gjør dere?
Sivalur Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Det er alt for tidlig å pynte til jul nå. I følge tradisjonen skal julepynten stå fremme til 13. dag jul, altså 6. januar. Setter jeg det frem nå, blir det altså en hel måned med julepynt - det er for mye!! Så foreløpig har vi tent lysene i treet ute, hengt opp julestjerne og hjerte i vinduet og satt frem adventslysestaken - og det er alt. Resten av pynten kommer opp på lille julaften.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Høres ut som om du er litt som meg da. Føles litt for tidlig, men samtidig synes jeg det ser så koselig ut med de som er ferdige!
polarn & pyrene Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Fra første advent prøver jeg å ha en lilla periode i ca 2 uker føre det kommer så mye julenisser frem. Så neste helg hadde jeg tenkt å ta frem nissene og julepynte. Syntes det er så koslig med det lilla føre.
Reflexia Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 jeg liker ikke det lilla til jul jeg,får ikke noe julestemning av det.. Så her går det i rødt fra første søndag i advent.og kommer opp litt mer pynt hver dag,er snart ferdig pynta her.kjempe koselig..(nissene har ikke kommet opp enda)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 kan ikke akkurat si det nei. har en stjerne i vinduet, og adventstake på stuebordet ( men med dyp røde lys/rustikk røde- veldig fint til en frostet lysestake). og en julekalende på veggen i mellom gangen, ved siden av rommet til snuppa. og en bitte liten julestjerne. til uken kommer det opp lykter i kjøkkenvinduet ( de er sorte, så ikke typisk jul, men bruker dem nå ).og så skal det ryddes på balkongen så jeg får ut et fuglenek etterhvert og kanskje sånne små "juletrær" i blomsterkassene. pynter aldri spes mye til jul jeg egentlig, har ikke så stor leilighet så med noen nisser og juletre synes jeg det er nok:) kanskje en krans på døren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå