skorpionfruen Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg prøver bare å finne ut hvor gamle de er de barne som liker blåfjell. Her er snuppa 4,5 og hun ser bare sånn halvveis på det. Vi slår det på og hun leker rundt innimellom og ser litt. Tror det skjer for lite til at en hel episode fenger. Så da lurer jeg på hvor gamle deres små er og interresser de seg for blåfjell?
Kulå Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Ei jente på 4,5 og gutt på 8,5, begge gleder seg til blåfjell og ser hver dag : )
zikosmor:) Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 gutten min på 3 år syntes det er moro med blåfjell,surra litt rundt den første episoden men etter det har han fulgt med:)
Mille** Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jentene her på 3 og 10 år ser på blåfjell. Mor også. ;o)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 gutten min på 5 og jenta på 7, ser begge på Blåfjell....de står å hopper i stolen, når det blir for spennende...hehe:))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Gutt på snart 4. Hans stor koser seg når han ser Blåfjell - helt borte, vanskelig å få kontakt. Han gleder seg masse til det begynner.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Lillemor på 3 år ser litt, om det blir kjedelig finner hun på noe annet. Eldste på 8 år ser på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå