Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Har en fæl dag,rett og slett..... Med masse på lista,sliten kropp,og null lyst til noe,så gruer jeg meg... Skal ha snuppa i natt.Å bare tanken gir meg redsel.Har lenge greid å lure meg unna,for jeg er livredd natta..Innerst inne veit jeg at det går bra,men redselen slipper ikke taket.Jeg vet at dette er god terapi,men jeg er REDD !!! Å jeg sa ja for at jeg syns foreldra trenger litt tid aleine. Si meg noe lurt.Så kanskje huet mitt forstår at dette går helt fint...
Reveenka Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Klart dette går bra! Jeg skjønner jo at du er redd, men det ville hvem som helst ha vært i din situasjon. Det viktigste er at du ikke må la redselen ta overhånd for deg. Den lille angsten kommer kanskje alltid til å være der, men det tror jeg den er for oss alle; jeg kjenner hvertfall ofte på at jeg er redd for ting som kan skje med ungene. Jeg ser så mye på jobben, og så tenker jeg at det bare er et tidsspørsmål før noe skjer med mine. Hvor gammel er den lille snuppa blitt nå? Tenker dere kommer til å få en fin kveld! Den lista di, den er helt sikkert for lang! Rams opp, så skal jeg korte den ned til det nødvendigste for deg! Begynn med en kopp te med masse sukker i, og litt frokost-tv eller god julemusikk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg signerer Reveenka! Drit i de listene i dag da vel. La denne dagen bli en ren kosedag, hvor pusling og kos står i høysetet. Hva er det med oss jenter som gjør oss til maskiner som skal gjøre absolutt ALT før jul??? Greit å ha handleliste for gaver og mat. And thats it.......for trenger man virkelig å vaske taket for at julen skal bli koselig? Eller skifte alle gardiner i hele huset for at det skal bli jul? Eller ha nypusset sølv for at man skal kunne spise julemiddagen? Eller er det rett og slett at vi mennesker har fokus på alt annet enn det julen faktisk handler om? Vær så snill og lås inn listene dine i dag MS!!! Og du, hun lille, hun skal bli stor skjønner du. Jeg forstår godt du er redd, men prøv å ikke la hennes liv her på jorden bli preget av den redselen. La hennes samvær med deg være alt det du drømte om som mormor. Gjør hyggelige ting og tull og le med henne:-) Det er ren terapi for deg også det. Så håper jeg denne dagen, kvelden og natten kan være preget av latter, lek, koselige ting og at ingen lister i hele verden skal få ødelegge disse timene:-)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Ja,jeg vet at det ikke vil skje.Men alikevell så sitter jeg å ser for meg det verste.Jeg våkner enda på natta å sjekker lilletrass.Helsesøster mener det går seg til...Men? Hun er 11mnd alt.Å faren er jo mye mindre nå..Å selv om vi har sens i senga,så er jeg ikke trygg.Jeg er overredd for minstemann og henne. Lista mi tror jeg at jeg kaster for helga.Ser ut til at hjelpa forsvant uansett.Har kvælva ned brus og skal ta fatt på kaffe ;o) Tror jeg vil roe ned når hun er sovna.Men alikevell sitter denne skumle kloa i meg i dag.Er til å bli deppa av.Skal jo glede meg!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Husk at du har de beste vokterne som passer på dere alle tre:-)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 =0) Jeg veit det går bra...Bare dumme meg som tenker skummelt.
Karomamma Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Puff puff!! Nå tenker jeg at den lille sover søtt for lenge siden. Ja, hun sover bare og skal smile til dere i morgen tidlig. Tenk på det, du mormor!! Håper du får en etterlengtet blund på øyet selv og at du allerede sover din dypeste søvn når jeg skriver dette. Klem til deg, kjære mormor!!
♥Snulder Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Jeg ser du fikk god puffehjelp i går... og det er godt når man trenger litt psykisk støtte! Håper du fikk deg litt søvn selv også... at du ikke bare satt på vakt og passet på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå