Willy Wonka Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Har en snart 14 mnd gammel gutt som er kjempe glad i yoghurt. Noen forslag til beste yoghurt med minst sukker i? Han spytter ut klumper...og har prøvd naturell uten hell. Forslag?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Da vil jeg foreslå yoghurt naturell blandet med fruktbeger! Lite sukker, ingen klumper!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Du kan jo prøve å blande syltetøy u/sukker (de fra lerum som er søtet med eple f.eks) i youghurten, så kan du selv blande det du syns er passe.
Sivalur Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Har du prøvd den som heter Mild og Lett Blåbær? Den var 'første yoghurt' hos oss, og falt i god smak. Jeg stod en dag og så på alle yoghurtpakkene i butikken, og fant ut at det var den som hadde minst sukker (5%) og ingen søtningsstoffer. Har sett de som gir barne sine Dobbel 0 yoghurt som jo er uten sukker men derimot med aspartam. Barn under 3 skal ikke ha aspartam. Ellers er det faktisk ikke så mye sukker i litago som man tror. Jeg trodde den var stappet med sukker, men tror det bare var 7 eller 8% eller noe sånt.
Willy Wonka Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Takk for råd, litago og naturell med fruktbeger! Jeg trodde også litago var proppfull av sukker, men da prøver vi det idag!! Skikkelig yoghurt-gutt jeg har fått meg!
Sivalur Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Du kan jo prøve mild og lett også. Var en slager hos oss, gutten vår spiste den yoghurten i flere måneder. Inneholder ingenting skummelt den.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tror jeg fant ut at Tines firepakk med aprikos og blåbæryoghurt m/vanilje var den med minst sukker i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå