Gå til innhold

Hvilken yoghurt er det minst sukker i? (til 1-åring)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en snart 14 mnd gammel gutt som er kjempe glad i yoghurt. Noen forslag til beste yoghurt med minst sukker i? Han spytter ut klumper...og har prøvd naturell uten hell. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg foreslå yoghurt naturell blandet med fruktbeger! Lite sukker, ingen klumper!

Skrevet

Du kan jo prøve å blande syltetøy u/sukker (de fra lerum som er søtet med eple f.eks) i youghurten, så kan du selv blande det du syns er passe.

Skrevet

Har du prøvd den som heter Mild og Lett Blåbær? Den var 'første yoghurt' hos oss, og falt i god smak. Jeg stod en dag og så på alle yoghurtpakkene i butikken, og fant ut at det var den som hadde minst sukker (5%) og ingen søtningsstoffer. Har sett de som gir barne sine Dobbel 0 yoghurt som jo er uten sukker men derimot med aspartam. Barn under 3 skal ikke ha aspartam. Ellers er det faktisk ikke så mye sukker i litago som man tror. Jeg trodde den var stappet med sukker, men tror det bare var 7 eller 8% eller noe sånt.

Skrevet

Takk for råd, litago og naturell med fruktbeger!

Jeg trodde også litago var proppfull av sukker, men da prøver vi det idag!! Skikkelig yoghurt-gutt jeg har fått meg!

Skrevet

Du kan jo prøve mild og lett også. Var en slager hos oss, gutten vår spiste den yoghurten i flere måneder. :) Inneholder ingenting skummelt den.

Skrevet

Jeg tror jeg fant ut at Tines firepakk med aprikos og blåbæryoghurt m/vanilje var den med minst sukker i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...