trillemamma Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 -Fire på rad -Jeg husker ikke hva det heter. Det er brikker av diverse kropper, hode, kropp og ben. Så kan man sette disse kroppene sammen i alle mulige kombinasjoner. Eller man legger brikkene opp ned og spiller lotto, den som først finner riktig hode til riktig kropp og ben vinner.
Zitro Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hadde nok valgt noe mere avansert til noen på 8 ja. Hørtes mer ut som noe for en på 4-5...
trillemamma Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Ja, det var det jeg tenkte meg. Vi har stigespill og ludo. Yatzy liker han ikke. Jeg vil ha flere spill, som ikke tar hele kvelden å spille.
Fire småtroll Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Har selv en gutt på 7,5 år og han ønsker seg spill til jul. Han ønsker seg: -Fire-på-rad for det har de på sfo -Penzum, dette spillet har han spilt hos onkelen sin og synes det er kjempegøy. Spørrespill hvor man får spørsmål etter hvilken klasse man går i på skolen tror jeg. -Den forsvunne diamant -Ny Yatzy, noen av terningene har blitt borte.
trillemamma Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Nå måtte jeg google litt på Penzum. Ja, jeg har hørt om det spillet, det virker jo kjempebra. :-) Tror jeg skal se om jeg finner det i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå