skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 hei! har lest noen innlegg her og da ser jeg at du har en følelse på om noen er gravid eller ikke og hvilket kjønn de venter osv... hva med meg? har du en følelse på når jeg kommer til å bli gravid?
*SmurfeMamma* Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 hehe... ja, jeg har vel litt evner... men jeg prøver å fornekte de... har hatt det siden jeg ble født, er noe som ligger i familien, på pappas side!! mine tanter og kusiner, bruker evnene sine aktivt, mens jeg er mer redd og ønsker vel egentlig ikke å utvikle de så masse... men syns det er litt moro å "se" litt på de om er her inne da, for dette er jo bare uskyldig og ufarlig. Er veldig redd jeg skal få kontakt med "feil" krefter.. over til det du spør om... jeg får en veldig dragning mot februar på deg. føler du får ei jente denne gangen... tror du har gutt fra før? men ikke ta dette for gitt da...jeg liker som sagt ikke å spå i utganspunktet, så ta det med en klype salt;)
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 spennede da:) du kan vel velge å bruke d eller ikke? tusen takk for at du tok deg bryet:) stemmer forresten at jeg har en liten gutt fra før!!! men nå vil vi prøve på en liten baby til og det hadde jo vært kjekt me en av hver:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå