xxxJulianexxx Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Her blir det bare sofasliting og godterispising i kveld. Minstemann er syk og skal sove tidlig har jeg bestemt. Mannen skal sove før han skal på nattevakt. Da skal jeg og eldstemann kose oss med mandariner, sjokolade, nintendospilling og Beat for Beat. Koselig:o)
Zitro Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Male veggene..... KJEEEEEEEEEEEEMPE spennende.... per dags dato er jeg nemlig sikker på at oppussing er skillsmisse årsak nr 1! He, he....
mamma`n til nurk Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Skal på julebord med jobben:) Gleder meg:)
jordbær mathilda Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Skal egentlig ut med jentene på jobben...men har så dårlig samvittighet ovenfor jenta mi med brukket arm at jeg vurderer å være hjemme i stedet!
3 blå Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Vi skal kose oss med god mat og slappe av i sofaen, deilig med fredag Neste helg blir det ut både torsdag og fredag, så vi får roe ned litt denne helga
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Skal på julebord med 3 gode venninner fra skolen min. Gleder meg : ) Skal dog tidlig på jobb i morgen, så det blir en rolig kveld...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Hah, vi skal det samme som vi stort sett skal på fredager, steinetablerte som vi er; spise godis og se gullrekka etter at lillegull er i seng. Og så sovner jeg sikket i Hunter (som vanlig) og får ikke sove når jeg endelig får rota meg i seng. Gud, så forutsigbar jeg er :oD Men det er litt deilig også da. På dagtid i dag blir det koseligere - mamma har invitert meg på lunsj på kafe i ett-tiden i dag og det gleder jeg meg til. Snille mammaen min som reddet dagen på onsdag da jeg ikke klarte å slutte å grine etter en kjempefrustrerende dag på jobb og ikke klarte å hente snuppa i bhg uten å gi inntrykk av at sinnsykehus egentlig var stedet jeg burde vært på... Har nesten litt dårlig samvittighet for hvordan det må ha stukket i mammahjertet hennes når eneste datter ringer og bare griner i røret...
Mille** Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Her blir det sofasliting hele dagen, er i elendig form. Skal ut i morgen kveld, så jeg burde bare være bedre til da.
Alba44 Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Kose meg med mannen i sofaen mens en nybadet og fornøyd sønn sover i senga si ) Skal bare ta det med ro og lade opp til julebord i morgen )
Gjest Sauen - preggers Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal lese pensum... hehe, kjempespennende... Så skal jeg legge meg tidlig, siden jeg skal på jobb halv åtte i morgen... kjedelig når alle andre har helg =Ø
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Se håndballkamp!! Før det tenkte jeg å ake tur med lillemann når de kommer hjem til butikken og handle bakvarer, og bake noe godt til kampen ikveld. Så kommer min søster og niese på pizza litt før kampen begynner og noen andre venner kommer til kampen. Mannen skal fyre i peisen, og jeg tenkte å tenne masse lys.. Blir koselig det!
Bøggly Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Vi skal ha juleverksted hjemme hos oss, og lage juletrepynt av glanspapir. Så skal selvsagt alle barna se "Jul i blåfjell" mens de får gløgg/julebrus og pepperkaker. Vi voksne skal passe på å puste den 1/2-timen, for det blir nok hektisk ellers.... men hyggelig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå