Kæmma og trultene Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Dreiv og tulla i senga med jenta mi på 2,5 og hun "snubla" og datt oppå magen min med full tyngde.Er 17 uker på vei. Nå, ca 20 min etterpå er magen ganske vond faktisk, og da ble jeg jo bekymra!! Er det jeg som er hysterisk??
flypapir Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Jeg har opplevd det samme som deg, samt at jeg fikk en tennisball kastet i magen og ble sparket av en elev (ved ulike anledninger). Jeg tok kontakt med føden en av gangene og fikk beskjed om at dersom det ikke gjorde vondt i etterkant gikk det helt sikkert greit, men dersom man har smerter i etterkant burde man sjekke det.... Hadde jeg vært deg ville jeg hvertfall ringt til jordmor på helsestasjonen og rådført meg med henne. Er ikke hun der kan du evt ta kontakt direkte med føden. Mest sannsynlig er jo alt bare bra, men greit å få det sjekket. Lykke til!
Kæmma og trultene Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Takk! Jeg, det er liksom noe med det, liker ikke at magen er vond når det e rnoen der Jordmor er ikke til stede annet enn på mandager, så jeg kan ringe føden om det ikke gir seg. Men føler at jeg plager dem veldig også, når jeg ringer om sånne ting hehe
Krissy78 Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har lært at det skal veldig mye til for at det skal skje noe hvis en slår seg i magen. Tenk f.eks på hvordan legene/jordmødrene klemmer på magen hvis babyen skal forsøkes å snus hvis den ligger i seteleie. Og ikke minst hvordan magen noen ganger nesten hoppes på for å få babyen ut under fødselen. Tror ikke dere skal være bekymret... Men hvis det gjør vondt så er det jo greitt å ta en sjekk :-)
Kæmma og trultene Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Ja det er sant Krissy.. men likevel he he. Skal se det an litt før jeg evt ringer, men er bare 5 dager til UL sånn sett, så da får jeg jo se at alt ern bra likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå