Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Fant denne jeg =) Spar på salt, men ikke på alt som har med julen å gjøre. Bruk smør til å bake, sett lys i en stake og nyt de sanger som di hører. Til alle vi sender, familie og venner, de besste ønsker om en fin førjulstid. Hvorfor kverne huet etter noe å skrive i julekortene når det fins ferdig på nett?? ;o) Selv har jeg min egen variant.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 To sjeler og en tanke:-) Vi kan ikke få for mange luker kan vi vel? Jeg begynte å skrive, men så måtte jeg nemlig putte alle fiskene på plass i fiskespillet til lille rosa:-) For idag tok hun seg jammen fri fra barnehagen for å kose seg hjemme med mamma:-)
Reveenka Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Det var et artig vers! Jeg er så original at "god jul og godt nytt år" er det som står på julekortene år etter år etter år c",) Ellers ser jeg det blir travelt her i dag, med opptil flere luker å åpne! ;-)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 bessste???? Jeg har hikke i fingern...... Ja,her blir det lukeparkering og kø for å åpne i dag,hehe jo flere,jo bedre =)
Karomamma Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Fint rim Det var en bra luke, nå ble jeg glad!!! Jeg har min egen lille julekalender som jeg har kjøpt av nabojenta til inntekt for skolekorpset. Der går det an å vinne premier!! He he, vet ikke hvem av oss jentene som er mest ivrig på å åpne kalenderen om morra'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå