Gå til innhold

kvalm av kynnere/maserier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lite plaget med kynnere/maserier, men våkner innimellom om nettene av at jeg er småkvalm. Eneste som hjelper da er å reise meg opp å gå litt, men denne kvalmen blir nesten alltid etterfulgt av kynnere/maserier som varer i 5-10 min før det går over. Er det vanlig at en blir kvalm av kynnere, eller får jeg kynnere av å være kvalm?? Hehe..det er jo ikke særlig vondt ennå heldigvis, men ganske så ubehagelig når det står på. Tenkte å begynne med bringebærblad kapsler i dag, men litt usikker på om det kanskje blir med på å framprovosere enda flere kynnere om nettene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 37+2 forresten..

Skrevet

Er vel en del som blir dårlige under fødsel med oppkast og slikt så kan vel ikke være så uvanlig å bli kvalm en tid før, kanskje du føder om ikke så lenge. Mange får jo også diare og da blir man jo og litt uggen.

Skrevet

Håper at jeg føder snart ja :) Hadde vært supert om lillegutt ville komme ut til oss før jul!!

Skrevet

tror ikke bringebærbladkapsel vilfremprovosere flere kynnere... Jeg har hatt til dels mye og kraftige kynnere, har gått på kapsler i nesten 4 uker nå.. har ikke vært noe forverring.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...