mamma-for-første-gang Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Jeg er lite plaget med kynnere/maserier, men våkner innimellom om nettene av at jeg er småkvalm. Eneste som hjelper da er å reise meg opp å gå litt, men denne kvalmen blir nesten alltid etterfulgt av kynnere/maserier som varer i 5-10 min før det går over. Er det vanlig at en blir kvalm av kynnere, eller får jeg kynnere av å være kvalm?? Hehe..det er jo ikke særlig vondt ennå heldigvis, men ganske så ubehagelig når det står på. Tenkte å begynne med bringebærblad kapsler i dag, men litt usikker på om det kanskje blir med på å framprovosere enda flere kynnere om nettene..
mamma-for-første-gang Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2008 Er 37+2 forresten..
Mini LK Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Er vel en del som blir dårlige under fødsel med oppkast og slikt så kan vel ikke være så uvanlig å bli kvalm en tid før, kanskje du føder om ikke så lenge. Mange får jo også diare og da blir man jo og litt uggen.
mamma-for-første-gang Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Håper at jeg føder snart ja Hadde vært supert om lillegutt ville komme ut til oss før jul!!
mammaen til 2+1 Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 tror ikke bringebærbladkapsel vilfremprovosere flere kynnere... Jeg har hatt til dels mye og kraftige kynnere, har gått på kapsler i nesten 4 uker nå.. har ikke vært noe forverring.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå