enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 siden vi har felles økonomi ser vi liksom ikke helt poenget, så da tar vi heller evt en shopping etter jul hvor vi kan kjøpe det vi ønsker oss, eller at vi kjøper noe til oss sammen. eller vi går ut og spiser+kino eller noe sann... er vi de eneste??
Zitro Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Nei, vi har kutta ut julegaver nå, Har vært sammens i over 10 år, så vi bruker heller penger på noe til huset eller litt ekstra til unga...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg kjøper som regel noe han kan få under treet, spesielt siden han er den som får de kjedeligste gavene vanligvis. Men ikke noe dyrt. Kjøper som regel noe vi trenger/ønsker oss sammen, så i år blir det kompaktkamera.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 jeg og mannen min ble enige om å ikke kjøpe gaver til hverandre i år. men jeg vet at han har kjøpt til meg alikevel,så da vil jeg kjøpe til han også.
It's all about me Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Samme her. I tilegg til feløles økonomi går jeg hjemme nå uten noe betaling. Så da må han sette over penger til meg og fortelle meg hva han ønsker seg så jeg kan gå og kjøpe det, he he. Og det blir for teit. Så vi kjøper enten noe sammen, dropper det helt eller blir enig om en ting til hver.
___ Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Selv om vi har felles økonomi synes jeg det er veldig hyggelig å få noe som jeg vet han ønsker å gi meg.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2008 ja ikke sant, det jeg mener å, nå skal det sies at vi ikke har så god råd da, og at det sikkert er mye av grunnen, men den dagen vi får god råd vil jeg fremdels fortsette med at vi heller kan kjøpe oss noe sammen etter/til jul, om det er nintendo wii, kamera, ringer, mobiler el hva som helst.
La Perla Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Ja, men vi pleier å kjøpe en bok til hverandre, så da betyr det at vi i fellesskap har skaffet oss to nye bøker som vi begge kan lese og ha glede av.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2008 ja, men poenget mitt er ikke at det ikke kan ligge under treet:) da har dere jo kjøpt noe til dere beggge:) som dere begge ønsker dere:)
3 blå Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 I år har vi bestilt tur, vi reiser rett etter jul, så det blir julepresangen i år :)
Pappas fultreffer :) Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Ja, syns nå det kan ligge noe under treet til mannen min på kvelden også, men det er ikke de dyre pakkene, det er bare en liten ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå