mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 det gikk kl 06.30 i dag morges! går å venter på riene..... kjenner bare svak murring ennå:-) men skal inn til sjekk på føden før kl 12 i dag.-)
FruMamma med nr 2 Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Så spennende!! Masse lykke til:)
minimegogtrollet Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 så spennende- masse lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå