Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 er uke 29+3.. våkna opp i morges med litt vondt imagen i 6tia, gikk på do å da jeg tørket meg hva der slim med litt blod i å mørke brunt (samme farge som spotting) utflod.. hva nettopp på do igjen å da hva det ingenting igjen på papiret bare en liten stripe me blod.. er dette vanlig?
FruMamma med nr 2 Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Det kan være slimproppen din som har gått, eller deler av den. Husker den som slimete og med litt blod. Men det skal ikke ha noe betydning annet enn at faren for infeksjon er større. Tror ikke du skal ha sex bla. Jeg ville uansett ringt føden/jm/legen for å få det sjekket:)
ny vår og nytt håp Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 jeg hadde det samme for ei uke siden. ble bekymra, men turte ikke si det noen steder. regna med jeg bare var overhysterisk i såfall. jeg var likt på vei med deg... vannet hadde bekynt å lekt etter den dagen, men det hadde jeg ikke lagt merke til. min gutt døde.... jeg skremmer ikke for å være ekkel. Bare husk å bli sjeka om du er bekymra. ikke vent- som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå