Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en billig-test på morgenen i dag ettersom jeg fikk utenom det vanlige vondt i puppene i går... det stakk liksom helt ut i brystvorten, og puppene gjøre helsikes vondt hvis jeg bøyer meg framover uten BH og lar tyngdekraften gjøre dem enda lengre enn hva de ser ut til å være ;-)

Fikk en svak skygge ved siden av test streken.... har IKM til mandag, så regner med at hCG ikk er i rikelige mengder enda.

Er det noen mulighet for at testen juger? altså at man kan få utslag uten å være gravid? Det var ikke mye utslag altså.. bare en skygge... men tidligere tester har vært blenda hvite (har brukt mange alt, er testoman ;-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt når du får hengepupper? :-D (Sitter her og humrer og ler litt...:-))

Jeg tror nok du er gravid jeg! Tror ikke testene slåt ut hvis du ikke er gravid. Gratulerer!

Klem

Skrevet

Åååååå, spennende! Håper det er en spire der! Det kan jo virke sånn :-)

Skrevet

Oj så spennende! Skulle ønske det var meg:-) Jeg har ikm på onsdag. Man skal ikke få utslag hvis man ikke er gravid så du er nok det;-) Et spm som dukket opp; hvis du hadde testet med digital test, ville den slått ut på så lite tro? Lykke til!

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe en digitaltest etterpå, men vente til i morgen tidlig med å teste med den. Er spent selv.. har fremdeles like vondt i puppene (til og med utenom hengepupp nå ;-) ).

Får håpe det er en spire der da :-D

Skrevet

ojjj : D kjempe spennende dette her : )) må du skrive inn her så fort du har svar i morgen da!!!! : D Masse lykke til!!

Skrevet

Wow! Dette høres lovende ut!! Og ja, la oss få vite hvordan det går, veldig morsomt å høre om positive tester, da blir jeg også mer optimist!!

Skrevet

Jeg rakk selvfølgelig ikke å kjøpe en digital test i dag.... sukk. Altfor mye å gjøre, så jeg glemte helt bort tiden. Har vært med å slaktet gris, og tok med sønnen min slik at han kunne se hvordan det gikk til ;-)

Juleribba er ihvertfall i boks :-)

Får heller teste med en ny billig-test, men venter til søndag morgen tror jeg.... er litt nervøs for at det ikke skal være noe der, men sammenlignet testen jeg tok i går med den jeg tok i dag morges... den jeg tok i går var blenda-hvit, mens den i morges hadde helt klart en svak svak strek, ikke veldig synlig, men man kunne se den. Hva tror dere+???

Skrevet

Bra for deg at juleribba er i boks tror jeg, for du får nok andre ting å tenke på framover....:-D Strek er strek, ikke sant? Så jeg tror rett og slett jeg sier GRATULERER!!!

Skrevet

Og der begynte jeg å blø gitt... 3 dager før IKM... ytterst merkelig.. og jeg som har syklus som en klokke... jaja.

Skrevet

Og i dag blør jeg som en gris igjen... ja ja... bedre lykke neste gang. Merkelig. Tok en test på morgenen bare for å se, og den var blendahvit den ;-)

Ble litt lei meg, men prøvde å tenke på hva som kan være fordelene; joda, jeg kan nyte julemiddag uten kvalme, og jeg kan unne meg aquevit og øl og være med på voksen julemoro... hehehe.

Håper dere andre har mer hell enn meg denne mnd :-D

Skrevet

Så dumt da Tinker70! MEN godt å se at du klarer å holde hodet kaldt, og se de positive sidene. :)

Klem

Skrevet

Man blir jo litt skuffet, men jeg må prøve å finne på hyggelige ting som jeg kan gjøre om ting ikke klaffer... og nå i disse juletider er det masse gøy som skjer :-D

Prøver å ikke bli for fokusert på det å bli gravid... selv om jeg merker at jeg tenker mye på det. Har jo to fantastiske friske barn fra før, og er kjempeglad for det :-D

Skrevet

Så synd, Tinker, håper virkelig at det blir din tur snart. Du får, som du sier, kose deg med god mat og god drikke i jula, så sitter nok spira i neste pp.

Jeg fikk faktisk hele to skyggestreker på en billigtest nå rett før mens, og det var nok ikke tvillinger nei, men ugyldig test ;-)

helgeklem

Skrevet

Så synd, Tinker! Var så sikker på deg nå! Bra du tenker positivt, og går på neste runde med friskt mot!

Klem klem :-)

Skrevet

Takk for oppmuntrende svar :-D

Var litt lei i går når jeg blødde som en gris og måtte skifte super-bind hvert kvarter... kjedelig å blø så mye når man har hatt hormonspiral i 5 år og kun trengte å bruke Q-tips ved hver menstruasjon ;-) Vurderer nesten bleier nå... hehe

Det er en god grunn til å bli gravid også, så slipper jeg å blø ihjel i løpet av et års tid :-p

Skrevet

Hahaha, du er morsom opp i all elendigheta da! Q-tips, den var ny ;-)

Blør du så mye hver mnd? I og med at du testet positivt noen dager, kan det jo være at du har hatt en kjemisk abort nå? Kan jo virke litt sånn. Vi får holde motet oppe, ja! Veldig viktig å tenke positivt - men ikke alltid like lett! Tror ikke helt det klaffer for meg heller denne pp. Har liksom litt murringer, som minner mistenkelig om PMS....:-( har ikm på fredag.

Skrevet

Jeg blør dessverre like mye hver menstruasjon jeg, derfor jeg til slutt fikk hormonspiral.... og det var en lettelse :-D

Men til forandring fra før jeg fikk hormonspiralen så griseblør jeg nå bare i to dager og blør normalt resten av uka... tidligere blødde jeg MYE i 4 dager.... isj.

Så for meg er det fler fordeler med å bli gravid; jeg vil veldig veldig gjerne ha et barn med min samboer, samt at jeg slipper å blø på lenge... og jeg tror jeg er mer moden og kommer til å kose meg mer med en baby denne gangen enn da jeg var ung og uerfaren :-) For første gang føler jeg meg helt klar.... men ville så absolutt gjort det samme igjen hvis jeg fikk velge, for de to jeg har er mine juveler :-D

Så får vi se da, om jeg får til å bli gravid nå som jeg prøver ;-) synes det er like spennende hver ventende IKM jeg... hehe. Litt krydder i hverdagen på en måte.... men blir nok veldig lei hvis det går et år og ingenting skjer... er kun inne i min 3 pp nå, og første pp fikk vi jo ikke *ult i riktig periode pga jobb, ingen av oss var hjemme... vi var på hver vår kant med ungdom som skulle underholdes :-)

Skrevet

Nå svarte jeg deg i vår skravletråd om futtet på svømmerne, så du får titte der også :-)

Vi er nå inne i vår 8 pp, og motet er skiftende :-) ...... :-(

Jeg føler også at jeg er veldig klar nå! Har en sønn på 12, og vil så gjerne ha et barn med min nye kjæreste!!!

Skrevet

Jeg også.... sukk. Håper det skjer noe innen et halvt år ihvertfall da :-D

Skrevet

Ja, det får vi virkelig håpe! Jeg skal ihvertfall gi akupunktur/homeopati en sjanse noen mnd til før jeg evnt. tyr til hormoner. Gynekologen min mente jeg kunne ta kontakt dersom jeg ikke var gravid innen jul, men jeg venter noen mnd til tror jeg.

Var inne på siden din, og så at du har et barn på 12 du også :-)

Jeg har forøvrig også 2 katter, men du slår meg med 2 hunder, 2 hester og et barn hihihi ;-)

Skrevet

Når det gjelder disse sædcellene...... så har mengden også noe og si! Det skal helst være mye, og de som kommer skal være raske og friske. Det er jo kun en som skal befrukte egget, men mange av de andre trengs for å hjelpe eneren til mål!

Skrevet

:-( :-( :-( nå var jeg akkurat på wc, og til min forskrekkelse har jeg begynt å spotte! Det er jo ikke et godt tegn! Nå ble jeg litt sur, selv om jeg ikke hadde regnet med noen graviditet denne gangen heller. Sutre sutre...sorry!!

Skrevet

ÅNEI, så kjipt da ØA! DRITTMENS! Nå ble jeg lei altså.... Rart at ingen av oss snart skal klare det.

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...