Gå til innhold

ang krybbedød foreningen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen registre vi som føder havner på slik at disse foreningene ser hvem som har født osv.....2 venninner av meg har begge fått tlf fra krybbedød foreningen ang støtte til forskning mot krybbedød osv....De har aldri fått tlf fra disse tidligere men nå når de har små barn så ringes de stadig ned av denne foreningen.....Synes dette blir litt ekkelt jeg da.... Alle vet jo at vi som har små i hus er redd for krybbedød og selvfølgelig er dette noe alle vil forhindre at skjer...Det blir jo litt sånn å spille på oss mødres allerede frynsete overfølsomme morsfølelser dette da....Litt utnyttelse av situasjonen liksom......Noen her inne som har opplevd å få tlf fra disse foreningene etter å ha fått barn :?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme gjelder flere bekjente av meg. Jeg fikk også tlf fra de når snupp var ca et halvt år. Husker jeg diskuterte det med noen venner for lenge siden, og konkluderte med at det umulig kan være tilfeldig.

Skrevet

De ringte også VELDIG mye i månedene før jeg fødte.. Har aldri hørt noe fra de tidligere, men da kom det!

Skrevet

Det er mange steder man som gravid registrerer seg. Jeg kan tenke meg at slike foreninger kan få info om hvem som venter barn ved å få tilgang på info. Alle disse gratispakkene for eksempel.. og hva med fødselsannonsene etter at barnet er født? Det er nok på ingen måte tilfeldig nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...