enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 jeg skal ha julebord med jentene imorgen, og vil ha et program for kvelden.. noen forslag til noen festleker?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 ååå, jeg kan en morsom en... sett noen tomme ølflasker på gulvet så knyter du en tråd fra bukserumpa og fest en penn i enden. så er det om å få pennen først nedi flaska!! det er morsomt når man har inntatt litt alkohol:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 tusen takk, den er skrevet ned:) tar gjerne imot flere å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå