Gå til innhold

Hvordan tolker DU dette døds verset??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva du leid,det ingen visste.

Stille sjølv du smerten bar.

Smilte blidt til dine kjære,

takk for alt det du oss gav.

 

Hvordan tolker dere disse ordene!!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At personen var syk før han/hun døde og at kanskje ikke alle visst hvor syk personen var.

Skrevet

Det var han,ja.

Men synes dette verset ofte blir brukt når noen har tatt selvmord så jeg skvatt litt.Men det passer veldig og til han.

Andre???

Skrevet

Tenkte sykdom jeg.

 

Tenker mer at personen er sterk, og lider i det stille. mange som er slik, selv om de ikke har tatt selvmord.

Skrevet

At personen led mye (på en eller annen måte), uten å fortelle hvor mye, til de nærmeste.

Skrevet

Jeg tenker fysisk sykdom, kreft for eksempel. Ville aldri brukt et slikt vers ved selvmord. Da sier man at personen utad lot som alt var bra, og nærmest takker for at vedkommende skånte familien for hvordan h*n hadde det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...