solei Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Kva du leid,det ingen visste. Stille sjølv du smerten bar. Smilte blidt til dine kjære, takk for alt det du oss gav. Hvordan tolker dere disse ordene!!???
Zitro Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 At personen var syk før han/hun døde og at kanskje ikke alle visst hvor syk personen var.
solei Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Det var han,ja. Men synes dette verset ofte blir brukt når noen har tatt selvmord så jeg skvatt litt.Men det passer veldig og til han. Andre???
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Tenkte sykdom jeg. Tenker mer at personen er sterk, og lider i det stille. mange som er slik, selv om de ikke har tatt selvmord.
Bøggly Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 At personen led mye (på en eller annen måte), uten å fortelle hvor mye, til de nærmeste.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tenker fysisk sykdom, kreft for eksempel. Ville aldri brukt et slikt vers ved selvmord. Da sier man at personen utad lot som alt var bra, og nærmest takker for at vedkommende skånte familien for hvordan h*n hadde det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå