trine->mai07 og juni09 Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Syns dagene har gått så UTROLIG sakte! Håper de går litt fortere fra mandag av, er lei av å gå hjemme pga hyperemisis!
Poppie Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 I morgen har jeg også "bare" 200 dager igjen:-) Lei av å gå hjemme jeg også. Men har ikke gjort det så lenge foreløpig, og håper på å bli bra om en uke eller to. Priser meg lykkelig for å slippe hyperemisis i alle fall! Og er jo heldigvis en koselig grunn for at vi ikke har det helt optimalt akkurat nå. Klør i fingrene etter å sette igang med husarbeid, hehehe. Gleder meg virkelig til å bli i god nok form til det, seriøst. Håper du også blir bedre snart:-)
trine->mai07 og juni09 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Hehe.. 200 dager er liksom en liten "milepæl" føles ikke så lenge når det er på 199 liksom Hehe.. Har gått hjemme 14 dager, hvor 4 av de ble tilbragt på sykehuset. Ikke moro, men der fikk jeg iallefall den hjelpen jeg trengte. Bare å tenke på premien som kommer om en stund, så glemmer man nesten hvor dårlig man til tider er og har vært.. Unner ingen å spy så mye som jeg til tider har gjort (10-12 ganger pr dag på det værste)
Poppie Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Uff, høres skikkelig kjipt ut å være SÅ dårlig. Nesten godt å høre om dem som er så dårlige, for føler meg skikkelig heldig... GOD BEDRING! Blir i alle fall en skikkelig milepæl å komme over på 2.trimester om noen dager:-) Jippi!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Hehe.. God bedring til deg også! Skal på tidlig ul på mandag, 12+1, så det blir spennende. Nå fikk jeg jo utvendig ul (kjapp riktignok) på sykehuset for å se at alt var bra med baby, og det var det! Men gleder meg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå