Gå til innhold

Jeg er gravid!!! Og ingen symptomer nesten...??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JOHO!!!!

Fikk en skyggestrek innen tiden igår, og fortsatt skyggestrek på BT nå. Tok derfor en CB som viste positiv, og en positiv CBD!!! PS: anbefaler nå IKKE BT, de gjør deg jo såååå usikker!!

MNE, forrige gang jeg var gravid var jeg super kvalm og masse murringer. Kan det ha noe med at jeg hadde SA i uke 5??

For nå har jeg INGENTING nesten. Noen bittesmå strekk i livmora og litt vondt i ryggen., men det er jo vanlig! Jeg tror ikke på det jeg!! Kanskje det er kjemisk! Siden jeg bare er 10 eller 11 DPO??

ER sååååå glad iallefall:-D

Sender masse babystøv til dere, lykke tiL!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oida,1 pp - å gravid du ja...:)

gratulerer!!!:o)

missunner deg masse masse altså... her går d i 16 pp nå. kjempeartig...

godt noen er heldige å slipper å vente..........

masse babystøv tar jeg med meg nå....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Ingen svangerskap er like sies det. Tror kanskje ikke det var noen sammenheng mellom SA og symptomene du hadde sist. Har skjønt mange får slike symptom og det går helt fint med svangerskapet.

Vi ses inne på augustklubben da:-)

Skrevet

hei

Gratulerer så masse med spiren din,jeg husker deg fra IKM uke 40

Ønsker deg masse lykke til:)

Skrevet

Gratulerer sååå mye, ønsker deg et riktig fint svangerskap, fødsel og ikke minst barseltid!!! Kos deg masse =)

Klem fra

Skrevet

Dette lurer jeg på også :S

Er i uke 5 nå, og eneste symt mitt er at jeg er trøtt og bittebitte litt ømmepupper..så kjenner jeg det litt i magen/ryggen av og til. Merkelig ;P

Skrevet

gratulerer!!! håper den blir der inne!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Ikke engst deg fordi du ikke har kjent noe, det gjorde ikke jeg heller før jeg var i uke 7-8, først da ble jeg litt kvalm. Svangerskapet gikk veldig fint.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!! :-D

Jeg skjønner dte liksom ikke jeg, sitter her på jobben i storform, er ikke litt kvalm en gang!!

Kanskje bittelitt småmurringer i magen, men bare når jeg kjenner etter...hehe;)

Var godt jeg fikk riktig svar idag da, for det er julebord idag, og nå vet jeg jo at jeg må holde meg unna alkoholen!

Jeg er helt paff jeg, tror nok det tar noen dager før jeg innser dette!!!

Ha en fortreffelig dag:-D

Skrevet

Så koselig. Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Hurra for dere!! Gratulerer så mye!! Skulle ønske det var jeg som måtte holde meg unna alkoholen på kveldens julebord...men nei, her blir det nok opptil flere glass vin og drinker:-(((

Masse lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer!!!!!!! :D

Skrevet

Gratulerer du.. Jeg fikk mensen i dag, så vi blir nok ikke gravide hele gjengen som har IKM til tirsdagen... Men kjekt å ha noen andre å juble for!!! Jeg var forresten kjeeeempekvalm i mitt svangerskap som resulterte i et vakkert lite lykketroll, og ikke kvalm i det hele tatt i mitt neste som endte i ma i juni, så det der er vel helt individuelt!! Tror ikke man kan sammenligne svangerskap på den måten...

Skrevet

Huff, så kjedelig at du fikk TR på besøk da:( Lykke til neste pp!!!

Har ikke gått av skaftet helt ennå, testet jo så tidlig og har hørt så mye ekle histrier om kjemiske graviditeter. Så jeg tester hver dag fremover med BT og ser om de blir sterkere, har jeg ikke fått TR innen onsdag skal jeg vel tørre å slippe jubelen løs(altså foreberede meg litt mer da, forteller jo det ikke til noen enda..)

Er litt småuggen og hissig nå..hehe... men det ordner seg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...