Zitro Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Er den feks like bra som Lady og alle de andre kjente merkene? Prisen er ihvertfall lik har jeg sett....
Misti Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 jeg har brukt den og var ikke særlig fornøyd. tatt i betraktning at det ikke er så stor pris forskjell så ville jeg brukt lady.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 vi har brukt flügger hver gang vi har pusset opp, alt fra maling og tapet til koster og tape, er veldig fornøyd... ikke at jeg har noe å sammenligne med, men svigerfar har ett "oppussingsfirma" og har alltid brukt de.
Zitro Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Gubben har også en kompis som er maler og han skryter også av den malinga.. men det tror jeg er pga han kjenner han som driver butikken bare... er så skeptisk til slike ukjente malingsmerker.... Modern skryter uhemmet av Lady se og den vet jeg jo er bra.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 den har vært lenge, men først nå i det siste privatpersoner kan handle der (hvis jeg har forstått det riktig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå