Mammaen til Isak Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Du må ikke holde a tasten så lenge inne, jeg må hente brillene mine for å lese hva det står jo...........
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 greit halvspist banan kommer din vei *kaste* Bananfluene kommer på kjøpet. HELT gratis.. er jeg ikke gavmild i dag?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 briiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiller...........*gjesp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå