Gå til innhold

Forvirret - negativ test, senere positiv, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet i morges og den var negativ etter noen minutter. Kikket tilfeldigvis på testen igjen nå på kvelden, og da er den tydelig positiv! Jeg er klar over at man ikke skal tolke testen etter mer enn ti minutter, men har ikke opplevd at streken kommer så tydelig frem lang tid etterpå..

Lurer bare på om det er andre her som har opplevd noe lignende? Og vært gravide, eller ikke?

Skal selvfølgelig teste igjen i morgen... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg var prøver sist, testet jeg hver mnd i 14 mnd.... og av og til testet jeg sikker minst 3 ganger hver mnd også, så har sett en del negative tester for å si det sånn...

jeg kikket alltid på testene mange timer etter de var tatt også i håp om å se en posetiv test, selv om jeg viste man ikke skulle se på testen etter 10 min.

en dag tok jeg en CB test på morgenen før jeg dro på skolen, den var negativ som vanlig... men da jeg kom hjem fra skolen var den klart og tydelig posetiv, ikke noe skygge strek, men en klar og tydelig blå strek. samboer så den han også..:) jippi tenkte jeg, nå er det kanskje et håp:)

så jeg gledet meg til å ta ny test dagen etter... men da var den fulstendig negativ og mensen kom samme da:(

så etter den opplevelsen har jeg ALDRI kikket på testene etter 15 min... kaster de med en gang, vil IKKE oppleve noe sånt igjen.!!!!

hva slags test tok du da?

jeg bruker nå billigstrimmel high sence... og de kommer det alltid en ekstra strek på, selv med reint vann... (hehe, måtte prøve, for irriterte meg sånn at den alltid så posetiv ut...)

spennende å høre hvordan testen ble i dag, for jeg føler nemelig du snart er gravid ;) og tror du får ei jente..:)

lykke til:)

klem

Skrevet

Ååå tror du det altså?! Så spennende!!! Håper du har rett! :)

Jeg testet i dag tidlig, men den var helt negativ... Uff, holder jo på å bli en aldri så liten testoman jeg... Har ikke ikm før i morgen eller søndag har jeg beregnet, men det er jo så vanskelig å vente! :)

Testen jeg brukte var en sånn billigtest fra et supermarked her (bor i utlandet) og i dag brukte jeg First response. Men nå skal jeg vente til søndag i allefall før jeg prøver igjen, er vel ikke vits i å teste i morgen.

Har ikke så mange symptomer, bare litt vondt i korsryggen og i magen, men har likevel følt meg gravid i en uke nå. he he.. er vel kanskje bare innbilninger, siden testen var negativ. First response skal jo være ganske følsom også, står på pakken at den kan brukes 6 dager før ikm. Men sånn vondt i korsryggen og den rare følelsen i bekkenet har jeg bare hatt den gangen jeg var gravid (hadde en MA tidligere i år).

Tusen takk for svar, Lilleknøtt, og lykke til til deg også!! :-)

Skrevet

Jeg hadde IKM mandag eller tirsdag som var. Jeg testa søndag ettermiddag med en billigteststrimmel. Negativ.

Så tok jeg ny test onsdags morning, og da kom det en strek til syne. Var usikker, og kjøpte QR og CB (!) like etterpå som også var positive.

Fant frem den gamle testen fra søndagen, og da var det faktisk en strek der også!!

Så kanskje...? Lykke til iallefall!!

Skrevet

Nå har jeg testet negativt flere dager på rad.. Men i dag kom det frem en svak svak strek!!! Er tre dager over ikm, og hadde vel nesten gitt opp håpet men enda ikke fått mensen, så lurer på om jeg faktisk kanskje kan være gravid!! :) Eller hva tror dere?

Kjøpte CB digital i dag, tror jeg skal driste meg til å ta den i morgen tidlig. Dette er så spennende altså! Så jeg måtte bare inn hit og fortelle det til noen!! :)

Skrevet

å spennende:):):)

gleder meg til å høre hva svaret bli i morgen:)

tenker du er gravid jeg!!

lykke til!:)

Skrevet

Ah, du skulle ta den i morgen. Spennende. :)

Skrevet

Hei maaneskinn, leste akkurat innlegget ditt om at du også har fått svak positiv. Jeg trodde testen skulle være klar og tydelig på ikm dagen hvis man var gravid, men etter at jeg har lest litt rundt her skjønner jeg at det ikke er alle som tester positivt med en gang. Min var jo helt negativ ikm dagen.. Så vi får håpe på veldig positive tester i morgen! Ønsker deg masse lykke til!! :)

Skrevet

Hei, mimmi*.

Jeg har kommet frem til samme konklusjon som deg. Står også at man skal regne testen til å stole på første dag etter IKM, i hvertfall med de testene jeg brukte. Vet ikke om det har noe å si.

Lykke til du også. Håper du har lykken med deg. :)

Skrevet

Har du testet? Min ble negativ... CB digital, klar beskjed der ja. Håper det gikk bedre med deg! :)

Skrevet

Det var synd. :/ Jeg tok en billigtest i dag igjen, den siste jeg hadde liggende. Samme resultat. Ikke mye klokere, altså. Hvis ikke TR dukker opp i morgen, så er jeg to dager på overtid. Da tar jeg en CB. Bestemt meg for det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...