♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg eier et firma (starta i januar i år) , lager bunadsmykker, smykker pluss reparere smykker for kunder..
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Underviser i sang/piano på kulturskolen, og har ekstra-jobb på bensinstasjon.
fox`y Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 jobber på småbarnsavdeling på barnehage + vaskejobb 3 ganger i uka på kveldstid.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 På sykehjem + skole for og bli ferdig utdannet helsefagarbeider.. Men akkurat nå går jeg sykmeldt pga bekkenløsning.. =)
Leandermamma Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Har jobbet i Fotobutikk i 13 år, men er egentlig utdannet legesekretær.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Har jobba i (gave/interiør-)butikk siden jeg var 15 og er nå endelig avdelingsleder i en større butikk )
<3 qleopatrice <3 Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 på psykiatrisk sykehus som hj.pleier
camilla^ Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Jobber i matbutikk, ansatt i posten. er utdannet noe helt annet.
Libido- Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Delikatessemedarbeider Så har jeg eget firma/nettbutikk som selger navnesmykker o.l. =)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 Utdannet jurist, jobber som kunderådgiver.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Saksbehandler i staten. Jobber med tinglysning av eiendommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå