tiny med 3 små:) Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 hun tror det kommer til å bli 5 desember barn på meg:) har rier, men de er enda uregelmessige, har 3 cm åpning. så nå venter jeg i spenning.... fikk beskjed om å da hjem å sove litt så ringe når riene kommer tettere. *gleder meg til å se lillegutt*
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Å så moro! Får prøve å slappe av og passe på at du har med deg alt når du skal inn på føden igjen!!!! Husk på kamera, mobil lader, osv... hehe
tiny med 3 små:) Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 ja, gleder meg;) endelig min tur:) har pakket baggen klar med alt en måtte trenge:P(håper jeg)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Har jo tid nå til å gå over baggen en gang til bare for å dobbelt sjekke... hehe Men skjønner jo at du gleder deg... etter å ha vært her inne i så lang tid så blir man klar for å få den i magen ut til slutt! Men lykke til og får håpe at du får en enkel og komplikasjons fri fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå