-MtG- Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har verdens beste søster! Elsker å være sammen med henne. Det er 6 år imellom oss så når vi var små og bodde hjemme bare kranglet vi og sloss hele tiden. Når hun var 19 reiste hun for å studere i Australia og ble borte i 5,5 år. Så henne bare ca. en gang i året og savnet henne masse. Når hun kom hjem igjen var vi jo store begge to og var mer på samme sted i livet. Vi koser oss sammen! Har festet en del sammen og ringer til hverandre for å prate om alt. Hun er en av mine beste venner. Nå er hun 29 or og singel mens jeg er 23 år og snart tobarnsmor, men selv om vi har litt forskjellige liv så har vi så mye å prate om og hun er verdens beste tante. Gleder meg til hun kommer til helgen for å bake julekaker:) Ja, måtte bare få det ut. Er så glad i søsteren min!!!!
Ajam Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Har det også slik med min søster Man setter mer pris på hverandre når vi blir vokse en når vi var barn. Ha det kos med din søster i helgen.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå