Gå til innhold

Slimpropp vs. utflod (herlig overskrift!)...litt småekle detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette slimet som kommer i slimproppen, er det veldig annerledes enn utflod? Hadde en del helt blankt slim på papiret her om dagen, tenkte det sikkert bare var utflod (har økt en del på slutten av svangerskapet). Men når jeg tenker meg om så lignet det egentlig ikke på utflod eller noe jeg har sett før (hva nå enn det kunne være:o)) Kunne det være slimproppen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er ganske ekkelt å beskrive, men hvis man skal gå i detalj så...

Har født to ganger, og begge gangene har slimproppen skilt seg klart fra vanlig utflod. Den er fast, gul og geleaktig, med litt blod. Nesten som en skikkelig snørrklyse (jeg sa det var ekkelt :)) Har også økt utflod nå, men det ligner ikke slimproppen. Hvis dere er av dem som prøver å fremskynde fødsel med å ha sex, vil dere også få økt utflod.

Skrevet

Hei på deg!!

Jeg trodde slimproppen hadde gått for en stund siden. Men har bare vært utflod. For i går da jeg var på do, hørte jeg først et plopp i do og da jeg tørket meg var det en rimelig stor "snørrklase" på papiret(sorry detaljer). Det var ikke blod i den, men var uansett ikke i tvil - dette var proppen alle snakker om..

He he... Er 2 dager på overtid, så eilig å se at noe faktisk skjer der inne.

Masse lykke til:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...