SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Vi har julefest vi. Drar på gocart og ut på byen og koser oss sammen. Enn å gi masse gaver..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Nope,... Men barna deres får en liten gave.. =)
-MtG- Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Gir hverken gaver eller har julefest:) Jula er en familiegreie synes jeg.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Kjøper gave til de to nærmeste venninnene og til barna til 3 andre (ikke mødrene altså). Synes det er koselig jeg!) Gjort det i alle år vi:o)
Mammaen til Isak Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Vi samles i romjula, hvor vi spleiser på mat og andre ting vi måtte trenge. Skautur med bål, kanefart, skiløp, ake konkurranse etc...med middag og fest på kvelden. Gaver kjøpes til et vennepar, da han er som en bror for meg og vi er vokst opp sammen Og til ei nabojente hjemmefra, det er bare noe gammelt koselig noe som henger i. Vi sees omtrent bare julaften formiddag men klarer ikke helt slutte med den gaven. Er bare en liten ting, den utgjør ingen økonomisk krise
solstråle69 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor må det ene utelukke det andre? Her har vi både fest og gaver! :-)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Ja, jeg har ikke så stor egen familie, mannen har en enorm familie, og jeg har noen venner som for meg er som søsken, de får gaver, både venninne/venn, partner og eventuelle barn.
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Så koselig da:o)) Synes det er hyggelig jeg.. Mine venner ser jeg jo mer enn familien nærmest, så skulle bare mangle at de ikke fikk en påskjønnelse for å holde ut med min dårlige humor gjennom hele året..
Vinden blåser Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 jeg anser vennene våre å være vår selvvalgte familie så ja,vennepar har alltid fått julegaver.. men for å ikke blakke oss helt gir vi kun gaver til barna deres etter første unge har kommet.. :-)
Blå + en i magen Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Ja, tre venninder og barnet til ene venninden:) Kanskje vi bare gir til barna etterhvert når alle får barn, men foreløpig til vennindene:)
camilla^ Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 Har en veninne som jeg deler gave med. Alltid gjort det og kommer nok til å gjøre det. Ikke noen stor gave. En annen veninne får gave i år, hun fikk også ifjor men det er mest for gøy. Hun får hele en pepperkake form. Siden hun elsker pepperkakeformer og de hadde krokodiller og slike ting i fjor, i år hadde de en annen hun ikke har. Så da måtte jeg jo bare. Hun og familien hennes har vi pepperkakebakedag sammen med. Dagen da ungene baker litt, leker masse, spiser god mat og koser oss til sent på kveld. Så jeg gleder meg til helga, håper det blir noe av (satse på at min bestefar lever til over helgen) Mamma sender alltid gave til en gammel veninne hun ikke har sett på 40 år eller noe slikt. Jeg syns det alltid er like morsomt som hun. Ikke store ting de sender hverandre, men alltid like gøy når den pakken kommer i postkassa. Ønsker meg en jeg kan sende små gaver til, og få igjen. Ikke at det skal være dyrt, fint osv, men en liten oppmerksomhet som dukker opp i postkassa.
Mom2Two Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Brukte det før vi fikk barn. Nå har jeg bare en veldig god venninne jeg kjøper gave til. Resten av vennegjengen gir vi gaver til ungene der vi er faddere på noen, ellers ikke. Fra og med i år gir vi også bare til barna når det gjelder søsken. Så av voksne er det bare foreldrene våre som får (ingen gjenlevende besteforeldre), også gir vi til hverandre da:-p
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. desember 2008 #13 Skrevet 5. desember 2008 Tidligere kjøpte vi til barna, men nå begynner det å bli så mange barn at det blir stress og kjipt - så fra og med i år, kjøper vi til hverandre igjen; og alle var enige om at det var mye hyggeligere! Barna får så mange gaver uansett. Og jeg må si jeg har kost meg mer med å finne personlige gaver til venninnene mine, som vi bytter på eget "julebord" =D
Mockanin Skrevet 5. desember 2008 #14 Skrevet 5. desember 2008 Her får døttrene til besteveninnen min gaver til ca 100 lappen hver. Og det samme gjelder halvsøsteren til eldste sønnen min. Ellers er det ingen andre venne-barn som får gaver.
*Rutletutt* Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Ja, har noen barndomsvenninner som pleier å bytte gaver. Er en koselig tradisjon, syns jeg:o) Vi pleier å ha julelunsj også, så vi får i pose og sekk, he he;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå