Gallis Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor ikke ta imot råd fra en kvinne som har levd dobbelt så lenge som deg???? Tror dere de gir dere råd for å være ekle eller vil at dere skal feile? Dere er noen ordentlige sytekopper som finner på teite grunner bare for å syte litt! Jeeeeeeeesous!
svirrehodet Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 hehe, kan jeg spørre hva slags råd dette dreier seg om?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 hmm.. kan ikke se hva alder har med erfaring å gjøre... Min søster er 34 år og jeg er 22. Hun spør ofte meg om råd ang svangerskap og babyer. Jeg har allerede vært igjennom en fødsel, og er nå på nr to, mens hun går gravid med sin første nå! Kunne ikke falle meg inn å spørre henne om råd, hadde heller spurt en som var yngre enn meg om så skulle være... bare personen har mer erfaring enn meg i "faget"
LilleBebinMammanSin Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 råd tar man vel i mot fra de som har erfaringer... samme om de er unge eller gamle vell??
Lillemus&mamma'n Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Det syntes jeg hørtes fornuftig ut LillBebin... Intelligens og fornuft er strengt tatt ikke aldersbetinget : )
*Bambi + spire* Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Hehe..*Ler* Nå viste du virkelig din modenhet HI,seriøst og veldig modent og lærerikt innlegg..
Gallis Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2008 Dere syter og klager jeg får nesten vondt i øynene mine av å lese inleggene deres. Det er ikke oss voksnes feil at dere klagetroll ble født for sent. Vent med barn til man er voksen og klar til å forstå at råd er gode å ta imot. Så har jeg et annet råd til dere: SLUTT Å KLAGE SYTEUNGER!
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 er du så voksen og vis du da HI? hehe.. du er 7 år eldre enn meg.. tviler på jeg hadde satt meg ned for å høre på dine laaange livserfaringer med den innstillinga.. tenker heller at du sliter med hormoner og det som er å krysser armer og bein for at det går over sikkert ikke noe godt for deg heller å ha det slik lykke til
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Trenger man råd så spør man, er ikke alltid like kjekt å få en hel masse råd slengt i tryne når man ikke trenger de en gang og det er det dere eldre mødre er så jævlig flinke til å gjøre, dere tror vi ikke klarer en drit så derfor skal dere komme med så masse fornuftige råd akkurat som om vi ikke skulle vite noe som helst. Vi tar i mot de rådene vi føler er riktige å ta i mot, enten de er fra en ung eller eldre mor. Sånn er det med den saken!! ta og ro ned hormonene dine du så går nok dette helt fint..
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Hvis jeg skulle tatt imot råd og erfaring fra en person ville det ikke ha vært deg sillaG.Du fremstår som en drittunge selv som syter og klager.De unge tar råd og erfaring fra folk de beundrer som regel,og dette er intelligente og trygge folk som aldri maser eller kjefter dem huden full og klager og dømmer dem.Kanksje noe å tenke på? Det er ikke opp til deg og bestemme hvem som er voksen..man har forskjellige måter å være voksen på i forskjellige grader.Du synes helt sikkert du er kjempe voksen...men vet du hva..snakk om å motsi seg selv...hær skriver du om hvor lej du er av at de syter og klager når du igrunnen ikke gjør noe annet selv..men må jobbe for å få andres tillit..av tillit kommer mye fint som feks at man begynner å rådspørre den perosnen som har fått denne tilliten. Har du noen gang sett en unge som er lydig og veloppdragen av ha foreldre som kjefter og smeller hele dagen? Disse barna blir som regel agressive og høylytte utolmodige personer.Det går sikkert bra..bare ro deg ned litt.
Gallis Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2008 Hva betyr bebis for noe? Ikke klag så mye JuniBebis, jeg blir faktisk aggressiv og sint og da blir barnet mitt det faktisk og og da er det faktisk din feil faktisk!
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 Noe så usakelig og barnslig å si:-P Hvis du ikke tåler at folk sier noe til deg bør du kanskje ikke skrive ting på krangle siden da! Jeg tror ikke folk kommer til å høre mer på deg med den innstillingen altså. Å skylde på andre fordi du er hissig er ikke akkurat så voksent av deg;)
Gjest Skrevet 6. desember 2008 #13 Skrevet 6. desember 2008 hehe.. tror det er hovedgrunnen til at HI legger det på krangle. slik at hun har rett til å hause opp stemninga la henne styre.. la heller vær å bli provosert av hva et fremmed menneske sier om deg
Gallis Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2008 Litt paradoksalt at man ikke skal få lov til å være agressiv på kranglesiden syns du ikke det Bebis<3? Jeg skylder på hvem jeg vil om det så skulle være på hårene i rumpa di.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 6. desember 2008 #15 Skrevet 6. desember 2008 Nej jeg tok det for all del ikke på meg sånn:) Jeg synes det igrunnen bare var en ganske morsom og barnslig setning:-P Noe en femåring kunne sagt fikk jeg følelsen av..men d var kanskje hele poenget..Jeg skrev jo for å lage bølger selv..ikke for å få høre "åja takk ,greit det" :-D
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 6. desember 2008 #16 Skrevet 6. desember 2008 Jeg håper ikke jeg blir like hormonell som deg seinere,da synes jeg oppriktig synd på folk rundt meg:-P jeg sa aldri at man ikke får være aggressiv hær,det var derfor jeg skrev hær,for at du skulle bli sint og begynne å krangle med meg,så jeg kan få ta ut all aggressiviteten min på deg;) Du kan skylde på Ole Brumm om du vil for min del...jeg synes fremdeles du er forferrdelig komisk=)
Gallis Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. desember 2008 Det er bra du liker humoren min. Det gjør jeg også selv. Men du trenger ikke å prøve å bli venn med meg ved å gi meg komplimanger og sånn for jeg synes du virker litt teit...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 6. desember 2008 #18 Skrevet 6. desember 2008 helt enig med junibebis, forferdelig komisk når en som liksom skal være så voksen og vis svarer så usakelig og barnslig. ville ikke tatt i mot et eneste råd fra deg om jeg så fikk betalt for det. du høres ikke særlig voksen og erfaren ut sånn som du driver og skriver, men det er nå kun min mening !
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 6. desember 2008 #19 Skrevet 6. desember 2008 Hehehehe:) Utrolig at det er rmulig for en perosn i din alder å faktisk få seg til å skrive noe så latterlig og barnslig...søskenbarnet mitt på 3 kunne skrevet mer sakelig enn deg sillaG:-P Jeg ville ikke blitt vennen din om jeg så fikk en million for det;) Men det er sikkert håp for deg..tross alt..du har jo dem under 10 år med like mye erfaring og modenhet som deg=)
Gallis Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 6. desember 2008 Bebis bebis bebis... Du er søt du med alle smilefjesene dine.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. desember 2008 #21 Skrevet 7. desember 2008 Ja tusen takk for det! Det vet jeg:-D
apriljente91 Skrevet 8. desember 2008 #22 Skrevet 8. desember 2008 Jeg synes du er ufattelig barnslig SillaG. Glad jeg ikke kjenner noen i det virkelige liv som oppfører seg som deg i en alder av 28 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå