SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Føler meg litt alene
Mammaen til Isak Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 La oss heller spørre; Hvem er som ikke leser om Pondus, Beate, Jokke osv............ ) ?! *humre*
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 nice:D:D Ja hvem leser ikke pondus,jokke.beate osv?? :D Kan ikke være flertall av de her inne
Mammaen til Isak Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Det er ikke mange her inne som hadde sagt det i allefall, om de leste "sånt" ) her er det altfor mye da vinci koder og kjærlighetsromaner........
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 Alle er så "fine" vettu.. leser kun nyttig litteratur..og underholder seg med vg`s bridgetips:)
-MtG- Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Jeg leser hverken bøker eller pondus og slikt. Liker egentlig bøker da, men har ikke lest noen på flere år.
Mammaen til Isak Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg tror de smugleser morten M og larsons gale verden mens de ler stille *flirer*
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Hva er fint med kiosklitteratur? Da tar jeg personlig heller Pondus. Bøker gir masse glede, spenning, lærdom. Jeg elsker bøkene mine, et av mine sterkeste kjærlighetsforhold
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 jeg leser bare pensumbøker, men jeg hører ca 1 lydbok i uka. de anbefalles når man rydder :-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2008 tror det går mer i humring:D:D *humre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå