romjul-1gangsmor Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 er det veldig vanlig med stort håravfall etter fødsel? Jeg har lagt merke til at huden og håret har blitt mye bedre. Fått tykkere hår og renere hud. Veldig glad for dette, men har hørt at etter fødsel så er det vanlig å miste masse hår ..
Krissy78 Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Det er mange som mister masse hår i forbindelse med amming, og det fordi at babyen rett og slett suger ut næring av kroppen :-) Håret mitt blir også mye tykkere og finere når jeg går gravid, og da jeg ammet forrige gang var jeg veldig glad for at det hadde blitt så tykt i løpet av de ni mnd for jeg mistet en god del. Hos meg var det ikke så veldig betydelig, men hos venninner av meg har det vært mye verre. Vet ikke hva som kan være med å hjelpe for å unngå det. Kanskje B-vitaminer!???
hope<3<3 Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 B-vitaminer vil nok hjelpe litt.Men tror nok de fleste mister en del hår. Bare tenke på at det kommer tilbake=)
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Har hørt at man mister ikke så mye hår når en er gravid. Så det mister man når man ammer. Kjedelig for jeg er også fornøyd med mitt tykkere hår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå