Gå til innhold

hvordan treffe ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn, horav ene har samvær med far og den andre ikke. Dvs at jeg aldri er alene uten barn. Har heller ikke mulighet å få barnevakt for den jeg har på heltid..den er bare ett år. Hvordan skal jeg kunne treffe en mann som kan komme inn i livet vårt? Savner en kjæreste og alt som følger med det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spraydate?? eksisterer det lenger? Husker jeg var der for leeenge siden, men trur profilen er sletta og sia er nede.. Bytta til side2.no eller noe. Men jeg traff nåværende sambo på Blink.no for to år siden, og andre venner har flittig datet folk fra sukker.no og faktisk myspace.com myspace er det mange unge kjekke musikkfrelste kjekkasser. Ellers er jo et lite sjekketriks å rote litt i venners venner på facebook, spørre vennen din om den potensielle er singel og grei, (om siden er lukket for andre og du ikek får snoket selv) og poke ivei om vennen din gir han gode skussmål ;)

Skrevet

Første bud er å ikke lete, med en ganng du beynner å lete dukker han ikke opp. Han kommer, vær tolmodig... Kos deg med ditt eget liv og barna dine.

Skrevet

Selvfølgelig må man lete, det der er sånn bullshit bestemor sa.. Er man ensom og hjemme så selvfølgelig må man åpne dører og se og bli sett, sier segselv det. Man tar jo ikke hvasomhelst heller. Som om postmannen er the one and only lissom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...