Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 har dere kun nærmeste venner - eller iallefall folk dere har hatt litt med å gjøre, eller har du alt mulig... altså - fra barne/ungdomskolen som dere ikke har snakket med siden dengang... (for min del 14 år siden...) har et par fra ungdomskolen nå som friend request, som jeg hverken har snakket/sett eller hørt noe fra siden den gang... vet ikke helt om jeg skal si ja eller nei, hehe..... for er det bare for å fylle opp med flest mulig venner - eller..... ???
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 jeg godtar alt slikt som jeg noen gang har hatt kontakt med opp gjennom livet, er jo litt derfor man har facebook....for å finne gamle bekjente.....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har alle som jeg har hatt kontakt med oppgjennom. Om jeg ikke vet hvem folk er, godtar jeg ikke, har vært borti et par slike.
skorpionfruen Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Samme som storebror og knerten. Avslår de jeg ikke kjenner, men har de krysset min vei er det jo en koselig måte å holde kontakt på!
zikosmor:) Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 jeg ble venn med ei jeg ikke hadde sett på 14 år,gikk på barneskolen sammen men så flytta hun,nå har vi god kontakt,moro:)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har til og med bare bekjente. Men har laget vennegrupper der bare de nærmeste får se bilder o.l. Er jo greit å ha dem der om du plutselig skal ta kontakt med dem. Og jeg har også tatt opp kontakten med flere som jeg ikke har snakket med på flere år. Syns det er kjempekoselig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå