Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Putter hun inn hele hånden da? Det kan jo ikke være plass til det? Men om hun bare putter inn noen fingre, kan hun jo ikke kjenne om det er åpning?!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 husker ikke helt,hadde så vannvittig vonde rier, men tror kanskje hun hadde mye av hånden inni???
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Joda, to fingre inn. Kjenner hvor stort åpenrommet mellom fingrene er, så det er jo egentlig kvalifisert gjetning vi snakker om. Og gud så hardt/kjapt de kjørte inn fingrene!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Om du ikke har så mye åpning så ligger livmorsmunnen så langt bak så da må nok hånden inni ja. Men om du er over 4 cm så er den kommet lengre fram så da er det bare 2 fingre ja.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Åhh herremin, er det sant, dette har jeg ikke tenkt på en gang.. En hel hånd inn der.. haha Har klart å undergraqve hva som egentlig skal skje dagen jeg føder (et helt menneske ut derfra) så fikk litt støkk i meg. Rart med det!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Er da mye mer uskyldig enn litt røff fisting!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Mener å huske at det ikke var behagelig akkurat, men akkurat det glemmer du etterpå... var værre med den jævla legen som skulle ta vannet....han hadde SVÆRE never, men likevel så stappa han hele handa opp i høna og holdt den der under en rie.....faen det var vondt...men det kan jeg love deg at legen å fikk....han fikk et bein i sida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå