Carta Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Eller har jeg drømt det...? Og på hvor mange grader i så tilfelle???
Karomamma Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg vasker dem i oppvaskmaskinen, funker som bare det!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 jeg har vasket våre, både fake og ekte, mange ganger. Pleier å ta de på 30 eller 40 grader.
Franz Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Aner ikke,men det er vel mye raskere å putte de i ei bøtte med såpevann? Evt gni av skitt å lort med en klut eller neglebørste...
Carta Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 Snakk om raske damer!!!Tusen takk!!! Da hiver jeg dem inn! Har brukt dem i 1.klasse og loffa rundt der en gutt blødde neseblod i dag, så jeg vil gjerne få vaska dem skikkelig! (også er det sååå mye mere lettvindt å slenge dem i maskina!) Skal jeg vaske dem sammen med noe forresten??? Et håndkle eller no???
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 jeg pleier å hive inn et håndkle eller 2 ja, slik at de ikke har så god tumleplass i vaskemaskina
Carta Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2008 Igjen: Tusen takk! Nå hopper og spretter de i såpevann sammen med badematta. Jeg lurer på hva man skulle gjort uten DiB-hjelp innemellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå