Gå til innhold

Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg så fortvilet,jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre.Sønnen min på nesten 3,5år har hostet veldig lenge nå.Siden søndag har han hatt feber og opp til 40 grader.Det er slik at med en gang har får feber kommer hosten veldig,slik at han brekker seg og kaster opp.Og som regel kommer feberen rund 15-16 tiden.Han har vært hos legen og legen lyttet på lungene,sjekket halsen og ørene men han fant ingenting.Det er forvirrende når gutten har feber i 5 dager og man ikke vet årsaken til det.Det verste av alt er at jeg har en datter på nesten en måned som også har blitt smittet av ham,hun har tett nese og hoster og nyser.Heldigvis uten feber.Jeg klikker snart,vet ikke hva som feiler sønnen og jenta mi sliter med nesa.

Er det noen som har erfaring og som har vært bort i dette før?

Hjelp meg please!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at dette er frustrerende.

Jeg hadde tatt med gutten til legen en gang til.

Skrevet

mycoplasma lungebetennelse, kikhoste? Oppsøk lege igjen. Barn med feber over tid skal tilses av lege.

Skrevet

Hoster til han spyr høres ut som min gutt for et par år siden. Han har astma da, og hoster til han spyr når han er forkjølet og ikke har fått jevnlig astmamedisin.

Etter jeg fikk vite hvilken medisin han skulle ha, og prøvde meg fram til dosering og slikt, går det mye bedre, også når han er forkjølt.

Men for all del, det er jo ikke sikkert din gutt har atma, selv om dette er min erfaring, men gå til lege med han igjen, det er sikkert lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...