Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Har ikke kommet meg inn på sidene her på snart en uke. Heeelt abstinenser jo dagen ahr vært såå kjedelige uten å kunne sitte på bim. Men nå er det morsomt - ALLE de innleggene jeg ikke har lest!! (Jada lite å gjøre når man er i permisjon...) Hvordan går det med alle her da? Jeg har termin rett over helgen, temmelig fødeklar ja!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Huff så kjedelig å ikke komme seg inn! Skjønner at du er fødeklar ja, hehe.. her hos meg rusler dagene kjedelig av gårde, ska feire bursdag for mini i helgen! ellers så bare venter jeg rett og slett.... føler at dagen går så sykt sakte
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Når har du termin? Hmm...var det du som må holde deg mest mulig i ro pga premature rier? Eller er jeg helt på bærtur nå? :/
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jupp det er meg!!!! har termin 25 januar.... og fått beskjed om at det kan skje alt fra nå og fram til termin dato... så spennende å ligge her lissom! Hadde ikke klart meg uten BIM
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Uff...kan se for meg du kjeder deg ja... Hvor mye har du "lov" til å gjøre da? Kan du vaske hus, handle julegaver og leke med Kristoffer (regner med det er sønnen din pga nicket ditt), eller må du ligge hele dagen? 25.januar...det er jo ikke sååå lenge til Å nå er du jo såpass langt på vei da, at det går vell mest sannsynlig bra hvis babyen blir født nå?
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 jeg har lov til å lage middag hvis jeg setter meg ned når jeg blir sliten! Har lov til veldig veldig lite egentlig... minst mulig. Ja det er sønn min, i stede for å leke så leser vi og ser film osv sammen! koser oss... Har ikke lov til å handle julegaver, vaske hus, klær. sitter i sakkosekk og bretter klær da.... Har fått lungemodnings sprøyter, og fått beskjed at hvis han kommer nå så stopper de meg ikke! men synes lissom han kan vente til over nytt år! Jeg er 33 uker på fredag, altså i morgen
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Skjønner godt du vil ha han i magen litt til. Men det må bli lange dager ja... Tenk for jul du får i år da: alle andre steller, rydder og lager mat rundt deg, å du kan sitte som en dronning :) Håper du finner ting å gjøre, at det ikke blir FOR kjedelig. Du får ha masse lykke til videre
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 jo jeg vet... men har en misstanke om at jeg har en liten en til jul.... frykter det... men samtidig så har dette svangerskapet vært et rent helvete for å si det mildt... har hatt det man kan ha av plager og problemer.. Har noen skole oppgaver å jobbe med så får jeg bare ta en dag av gangen. blitt avhenig av i gode og onde dager igjen da! hihi men du da! Åssen er det med deg.. du som er fødeklar og alt!
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Avhengig av "i gode og onde dager", du Hehe... Jeg har ingenting å klage på i forhold til deg. Har vært heldig, hatt lite plager hele svangerskapet. Men nå på slutten er det såklart tungt....utålmodig etter å få møte jenta som har bodd i magen min de siste mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå