Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 ler så jeg griner her jeg sitter, hehe. Digger han fyren. Men er det noen som vet hva han har gjort siden han har blitt anmeldt av noen jøder??
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Otto Jespersen finnes ikke morsom.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 han klaget over at ingen hadde medfølelse med de millionvis av lopper som døde under gassinga av jøder i Holocaust.. Synes ikke han er morsom men blir ikke provosert heller, bare skifter kanal.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Han er litt sånn opp og ned morsom , den største grunnen til at jeg så hele programmet i dag var Kristian Ødegård, yammmmmmy :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 hahaha, den var jo jævlig god. hehe. nå må folk stoppe å være så hårsår, en spøk er en spøk
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Det var for en gangs skyld en morsom episode, programmet har totalt mistet humor denne sesongen, m unntak av freske oppgulp av Otto. Det var vel sammensetningen av gjestene.. Det er som om publikum boikotter programmet, ler aldri om noen sier noe morsomt mer. Før var det mye mer stemning. Rett og slett mista piffen, jeg spår at dette er siste sesong.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Otto Jespersen er brukt opp.. oppgulp, oppgulp og oppgulp. Kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 han er den største idioten på jord...
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Han og Nærum er Nrges humorkonger! Knallbra i dag etter anmeldelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå