HeldigeMEG:) Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 er 17 dager siden fødsel, og jeg blødde mindre enn 100ml under fødsel og etterpå blødde jeg ingen ting! bare sånn brunt.. Men i dag gikk jeg på do og det falt ut en stooor tykk klump med blod, skikkelig ubehagelig! og nå blør jeg friskt blod, klart å rødt! noen som vet? er det normalt?
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Ja, det er iallefall ikke unormalt, men gjør det vondt noen plass bør du få deg en sjekk...
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Tror det er ganske så normalt Men enig med hun over, pass på så det ikke gjør vondt oppi der
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Hadde det sånn når jeg var på sykehuset jeg. Alltså ca 2 dager etter fødsel. Med nr 1 var jeg litt små skeptisk da dette skjedde og ringte etter jordmor, hun så på blodklumpen og fortalte at dette var helt normalt. Hvis man har vært lenge i ro så kan det størkne til og komme ut som en litt tykk klomp med blod. Vet ikke om det kanskje kan være det samme i ditt tilfelle.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 jeg blødde i ca 1 uke etter fødselen. Ettersom jeg forsto så startet dette hos deg 17 dager etter fødselen? Jeg ville tatt en tur til legen for en sjekk, bare for sikkerhetsskyld. Sikkert ikkeno farlig, men ville tatt en sjekk jeg
litakine og Theodor Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 tipper nok det er skorpen på livmoren som har løsnet (den skal det altså)... og da blør det litt friskt etterpå...
HeldigeMEG:) Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2008 jeg blødde etter fødsel, den dagen jeg fødte blødde jeg også roet det seg ned! og da var det bare brunt, brun utflod!! Og det har jeg hatt hele tiden, men i dag forandret det seg til rødt og denne store klumpen kom ut. litt ubehagelig.. Jeg har ikke vondt, ikke hatt det i dag.. men har hatt mage vondt før i uka,men kanskje ikke rart om denne klumpen har levret seg! ringte føden på lørenskog, jordmor der sa dette var helt normalt men sku se ann om det kom masse blod!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Jeg blødde klumper (koagulertblod) i nesten 3 uker etter fødsel.
Vinden blåser Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 blødde i 4, nesten 5 uker etter fødselen..mengden var litt varierende,men det kom slike "klumper" helt fram til 4 uker etter fødselen... fikk beskjed om at alt var normalt jeg.. :S
HeldigeMEG:) Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2008 den klumpen var veldig stor.. etter første mann i 2004 blødde jeg normalt i 2 uker, men nå har jeg nesten ikk blødd oxo skjedde dette! jaja, sikkert normalt,men ekkelt! magen min gikk raskt ned med nr en, men denne gangen har jeg hoven mage enda,17dager etter! normalt det og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå