Gå til innhold

Noen her som har begynt å prøve på nummer 2?


jente08&jente2010<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har allerede nummer to jeg..hehe blir noen år til nummer tre ;)

 

Han en gutt født i august 2004 og en gutt i januar 2008 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke tanken på å prøve på nr 2 før nr 1 begynner å sove hele natta :( Jeg har enda ikke greid å avvenne han med nattamming :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn....etter planen så skal vi begynne aktiv prøving neste høst..MEN vi bruker ikke noe prevensjon mens vi venter, så foreløbig praktiserer vi bare "hoppe av i svingen". Dermed er sjansen selvsagt stadig tilstede for at vi kan bli gravide nå og, og skulle det skje ville det bare vært kjekt!

Grunnen til at vi har sagt neste høst, er at jeg da rekker å fullføre et skoleår før den lille kommer, men det ordner seg alltid lell, om noe skulle skje før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skikkelig lyst til å begynne å prøve nå, men har ikke begynt å jobbe enda og ahr lyst til å jobbe litt før nestemann....

Er babysyk.... Og gravidsyk... Synes det er så mange gravide rundt om kring...

Ammer fortsatt, og lillegutt sover fortsatt litt urolig på natta (ammer ikke på natta), så hadde nok vært slitsomt å gå gravid nå... Men har veldig lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter vi litt, kanskje tre år. Jeg vil bli ferdig utdannet først, og få jobba i alle fall et halvt år før jeg blir gravid. Nok med ett barn mens man studerer. Men når jeg har jobba litt er det nok ikke lenge før vi setter i gang med prøving! Gleder meg veldig!

 

Kjenner jeg savner å være gravid.. Det hadde jeg ikke trodd jeg skulle gjøre så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...