giggsi Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg hadde aldri latt mitt barn spille han. Går langt over streken de innleggene der.
Mammaen til Isak Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Alle de tingene de han gjør, språket etc...... ikke morsomt er det heller! Hadde ALDRI latt mitt barn være med på noe sånt. Syns hele greia med akkurat han blir veldig spesielt.
Mini'en Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Synes de innslagene jeg har sett er ganske så morsomme jeg:) Om jeg hadde latt mitt barn være Otto jr. er en annen sak....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Hehe, skulle til å si det sammen Heureuse:-) Jeg synes også det er litt morsomt, men å lage barn med senior kunne jeg ikke tenkt meg;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå